آشنایی با ضرورت انجام اسکن پا

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


اسکن پا چیست؟Reviewed by سلگی on May 20Rating: 5.0اسکن پا چیست؟اسکن پا روشی است که در آن می توان به سرعت به مشکلات و عارضه های موجود در پا پی برد.

اسکن پا چیست؟

اسکن پا، اسکن پا چیست؛ موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

اسکن پا چیست ؟

اسکن پا یکی از روش های تشخیصی برای درمان و کنترل بسیاری از ناهنجاری های مربوط به پا می باشد. تحقیقات نشان می دهد که وجود مشکل یا عارضه در پا می تواند عواقب جدی در سراسر سیستم حرکتی و اسکلتی افراد ایجاد کند. اما سوالی که پیش می آید این است که چند درصد افراد دارای مشکل در پاهای خود هستند ؟ بر اساس برخی تخمین ها، نزدیک به ۸۰ درصد از جمعیت در حین راه رفتن و دویدن دارای مشکلات مختلفی هستند که موجب کمر درد و پا درد در این افراد می شود.

علاوه بر این زنان نیز بیش از مردان با مشکلات پا روبرو می شوند (به دلیل پوشیدن کفش های پاشنه بلند). هر گونه تغییر در وضعیت پاها و بروز اختلال در آنها می تواند نواحی کمر، ستون فقرات، لگن و … را متاثر کند. اسکن‌پا روشی است که در آن می توان به سرعت به مشکلات و عارضه های موجود در پا پی برد. هنگامی که فرد برای درمان درد های کف پا و سایر اندام های حرکتی خود به پزشک مراجعه می کند، اولین قدم در تشخیص عارضه و مشکل، تهیه تصاویر دقیق از پاها است. اسکن کردن پاها می تواند به صورت دقیق و واضح جزئیات و آناتومی پا را در قالب تصاویر دیجیتالی ارائه دهد.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

تصاویری که از اسکن پا ایجاد می شود، یک گزارش جامع و کامل در مورد مشکلات پا را نشان می دهد که اینکار موجب می شود پزشک علت بیماری و درد را سریعا تشخیص دهد. تصاویری که در اسکن کردن پاها ارائه می شود تمام ساختار پا مانند رباط ها مخصوصا رباط فاشیا را مورد بررسی قرار می دهد. هر گونه تغییر و یا ناهنجاری موجود در ساختار پا و استخوان های کف پا توسط اسکن از پاها مشخص می شود.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *