کفی طبی مناسب خارپاشنه

کفی طبی مناسب خارپاشنه

در خصوص خارپاشنه میتوانیم بگوییم که یکی از رایج‌ترین علل درد پاشنه پا است. که با درد و التهاب نوار بافتی‌ ضخیمی، موسوم به پلانتار فاسیا یا آرنگ یا رباط کف پا، همراه میباشد. که از ابتدا تا انتهای کف پا کشیده شده است و استخوان پاشنه را به پنجه و انگشتان وصل می‌کند.

برای بهبود بیماری پاشنه درد و یا درمان خارپاشنه پس از مراجعه به پزشک مربوطه یکی از مواردی که برای درمان خارپاشنه تجویز میشود. استفاده از کفی طبی ساخت.ه شد.ه برای پای فرد مراجعه کننده می باشد.

بیماران دارای خار پاشنه عموماً از دردی خنجری و تیز رنج می‌برند که معمولاً صبح‌ها هنگام برداشتن نخستین گام‌ها و شروع راه رفتن بروز می‌یابد. درد خارپاشنه با گرم شدن پا کاهش می‌یابد. اما پس از ایستادن طولانی مدت یا تغییر حالت از وضعیت نشسته به ایستاده مجدداً عود می‌کند که باید برای درمان خار پاشنه پا اقدام نمود.

کفی طبی مناسب خارپاشنه

کفی طبی مناسب خارپاشنه

کفی طبی مخصوص خار پاشنه

 قرار گرفتن پاشنه روی کفی نرم به کاهش درد ناشی از خار پاشنه کمک می کند. به طور علمی ثابت شد.ه است به وجود آورد.ن بستر نرم برای کف پا به کاهش فشار وارد شد.ه به پاشنه و در نتیجه کاهش درد پا کمک می کند. شکل کاسه مانند کفی مخصوص پاشنه از بافت نرم پاشنه محافظت می کند.

تکنولوژی ضد ضربه آن فشار وارد شد.ه به کف پا در هنگام گام برداشتن را کنترل می کند. درد پاشنه ناشی از فاشیا پلانتار زمانی ایجاد می شود که قوس کف پا به خوبی توسط کفش حمایت نمی شود. کفی مخصوص پاشنه در عین راحتی از قوس کف پا محافظت می کند و درد پاشنه ناشی از فاشیا پلانتار را کاهش می دهد.

نحوه استفاده کفی طبی مخصوص خارپاشنه

ابتدا باید پد پاشنه را روی کفی که داخل کفشتان هست قرار دهید و این پد هیچ زائده ای ندارد و نیاز به برش برای تنظیم کردن آن در کف پا نیست. اما حواستان باشد که کفی را هر ۶ ماه یکبار یا در صورت مشاهده اولین نشانه های ساییدگی یا فرسودگی، عوض کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *