کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


نکات تکمیلی در مورد اسکن پاReviewed by سلگی on Jun 10Rating: 5.0نکات تکمیلی در مورد اسکن پااسکن پا روشی است که در آن می توان به سرعت به مشکلات و عارضه های موجود در پا پی برد.

نکات تکمیلی در مورد اسکن پا

اسکن‌ پا، نکات تکمیلی در مورد اسکن پا موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

نکات تکمیلی اسکن پا

اسکن پا همانطور که در مقالات قبلی اشاره شد، دارای کاربرد و مزایای بسیاری است. از قالب گیری برای ساخت انواع ارتز ها و کفش های طبی گرفته تا بررسی انواع مشکلات پا و درمان آنها، همگی جز کاربرد های اسکن کردن پاها به شمار می رود. برای اسکن‌پا نیاز نیست که فرد حتما دچار عارضه و یا مشکلات حرکتی و اسکلتی باشد. در بعضی مواقع فرد برای بررسی سلامتی و یا کاهش خطراتی که ممکن است در آینده برای فرد رخ دهد، برای اسکن کردن پاها به پزشک مراجعه می کند.

روش ها و دستگاه های مختلفی برای اسکن پا وجود دارد که می توان از آنها متناسب با نوع عارضه و مشکلات پا استفاده کرد. اسکنر های نوری، سه بعدی و فشاری سه نوع مهم از دستگاه های اسکنر هستند که می توانند در مدت زمان کوتاهی پا را اسکن کرده و اطلاعات دقیق و کاملی از ساختار و مشکلات پا را ارائه دهند. از این اطلاعات می توان برای ساخت بسیاری از ارتز ها و همچنین درمان بسیاری از درد های پا و مفاصل استفاده کرد. اسکن کردن پاها می تواند در حالت ایستاده و یا در حال قدم زدن و راه رفتن انجام گیرد.

هر کدام از این حالت ها برای شرایط خاصی انجام می گیرد و اطلاعات متفاوتی را در اختیار پزشک ارتوپد قرار می دهد. برای اسکن کردن پاها نیاز است که پا در شرایط نرمال و عادی خود باشد. یعنی هنگامی که از کفش های تنگ استفاده شده و یا مدت زمان زیادی پیاده روی داشته اید، نباید برای اسکن پا به پزشک مراجعه کنید. معمولا عصرها زمان مناسب تری نسبت به صبح برای اسکن کردن پاهاست. چرا که در اواخر روز پا هیچگونه ورمی ناشی از خوابیدن شبانه را ندارد و در طبیعی ترین حالت خود می باشد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *