کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


درباره مراکز ارتوپدی فنیReviewed by سلگی on Oct 30Rating: 5.0درباره مراکز ارتوپدی فنیعموما مراکز ارتوپدی فنی در زمینه تهیه پروتز، ارتوز و لوازم فنی، کفش‌های ارتوپدی و همچنین در حوزه توانبخشی فعالیت می‌کنند.

درباره مراکز ارتوپدی فنی

ارتوپدی فنی، درباره مراکز ارتوپدی فنی موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

درباره مراکز ارتوپدی فنی

عموما مراکز ارتوپدی فنی در زمینه تهیه پروتز، ارتوز و لوازم فنی، کفش‌های ارتوپدی و همچنین در حوزه توانبخشی فعالیت می‌کنند. فعالان این صنعت ممکن است پزشکانی باشند که به این حوزه علاقه دارند. هر شخص دیگری که ثابت کند با اهداف ارتوپدی هماهنگ است نیز می‌تواند در این صنعت فعالیت کند.

ویژگی‌های یک مرکز ارتوپدی فنی خوب

خدمات پزشکان و تکنسین‌های ماهر ارتوپدی فنی برای کاربران پروتز ضروری است. تطبیق پروتزها می‌تواند زمان‌بر باشد و این برای همه کاربران پروتز از اهمیت بالایی برخوردار است. فناوری‌های جدید و بهبودیافته و راه حل‌های بهتر به طور مداوم به بازار می‌آیند. یک مرکز خوب، باید نمای کلی خوب و به‌روزی از تکنولوژی‌های سایر مراکز، کارگاه‌ها و کلینیک‌های ارتوپدی دنیا داشته باشد. این کارگاه‌ها در مواردی ممکن است با بیمارستانی که شما تحت درمان قرار گرفته‌اید در مورد نصب پروتز همکاری داشته باشند.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

خدمات مراکز ارتوپدی‌فنی

مراکز ارتوپدی فنی، ارتوز و پروتز مناسب برای نوزادان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان را طراحی، نصب و تولید می‌کنند. این وسایل شامل کفش‌های مخصوص، ارتوز، بریس‌ها و اندام‌های مصنوعی است که پشتیبانی لازم را برای افراد فراهم می‌کند. این مراکز از افراد مبتلا به طیف وسیعی از بیماری‌های ژنتیکی و اکتسابی حمایت می‌کنند و طیف کاملی از خدمات ارتوز و پروتز، از جمله مراقبت‌های پروتز اندام فوقانی و تحتانی، بریس اسکولیوز را ارائه می‌کنند.

این مراکز، اتصالات، تنظیمات و همچنین تعمیرات جزئی بریس‌ها و ارتوزها و در صورت نیاز ساخت سفارشی آنها را انجام می‌دهند. آنها بر طراحی بریس‌ها، اندام‌های مصنوعی و دستگاه‌های تطبیقی، نصب پروتزها و ارتوزهای اندام فوقانی و تحتانی با تأکید بر تناسب، راحتی و ظاهر استثنایی تمرکز دارند. تجهیزات آنها عملکرد و تحرک را بهبود می‌بخشد، درد را کاهش می‌دهد و به بیمار اجازه می‌دهد زندگی مستقل‌تری داشته باشد.

یک نمونه از این بریس‌ها برای نوجوانی که در یک جشن شرکت می‌کند، ممکن است یک پای مصنوعی باشد. برای یک شناگر، ممکن است یک بازوی مصنوعی برای انجام کرال سینه باشد. برای نوازنده ویولن، می‌تواند یک روش تطبیقی ​​برای گرفتن کمان باشد. در همه موارد، این مراکز فنی می‌توانند توانایی‌ها و اعتماد به نفس افراد را به حداکثر برسانند و دنیای جدیدی از امکانات را به روی آنها بگشایند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *