آشنایی با ضرورت انجام اسکن پا

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


اسکن پا با استفاده از اسکنر های فشاریReviewed by سلگی on May 29Rating: 5.0اسکن پا با استفاده از اسکنر های فشاریاسکن پا روشی است که در آن می توان به سرعت به مشکلات و عارضه های موجود در پا پی برد.

اسکن پا با استفاده از اسکنر های فشاری

اسکن پا، اسکن پا با استفاده از اسکنر های فشاری موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

اسکن پا با اسکنر های فشاری

این نوع از دستگاه های اسکن پا، به طور تخصصی میزان فشاری را که به هر قسمت از پا وارد می شود اندازه می گیرند. تکنولوژی مورد استفاده در این اسکنر ها قادر است با استفاده از سنسور های فشاری تعبیه شده در دستگاه، میزان فشار وارد شده از زمین به کف پا را با دقت بسیار بالایی اندازه گیری کند. سنسور های موجود در این نوع از دستگاه های اسکن پا که تعداد آنها به هزاران عدد می رسد، به صورت جداگانه فشار وارد شده را اندازگیری می کنند. بنابراین اطلاعاتی که در نهایت توسط دستگاه ارائه می شود دارای دقت بسیار بالایی است.

تجهیزات لازم برای کلینیک ارتوپدی فنی
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

اسکنر فشاری پا، می تواند فشار را هم در حالت ایستاده و هم در هنگام راه رفتن ثبت و ضبط نماید. بنابراین این نوع از دستگاه های اسکن پا، اطلاعات دقیق، کامل و تخصصی را راجع به پا در اختیار پزشک قرار می دهد. این دستگاه ها را می توان نوعی دستگاه اسکنر سه بعدی نامید چرا که تصویری سه بعدی از پا ارائه می دهند که در آن تمام نقاط فشار، دارای اشکال و همچنین میزان قوس کف پا مشخص می شود.

نوع پیشرفته تری از اسکنر های فشاری دستگاه آنالیز گیت نام دارد. این نوع از دستگاه ها قابلیت تحلیل داده و آنالیز تصاویر و اطلاعات را دارند. همچنین تصاویر و اطلاعات دریافتی از این دستگاه دارای سرعت و دقت بالاتری می باشد. بسیاری از ناهنجاری های اسکلتی پا با استفاده از اسکنر های آنالیز گیت مشخص می گردد. همچنین می توان با استفاده از این نوع اسکنر ها، مرکز ثقل بدن و تغییر آن هنگام راه رفتن را مشاهده کرد. نکته ای که می توان به عنوان غیب این دستگاه عنوان کرد، قیمت بالای آن نسبت به اسکنر های نوری می باشد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *