درمان کف پای صاف و صافی کف پا


آیا کف پای صاف یک مشکل جدی است؟Reviewed by سلگی on Sep 16Rating: 5.0آیا کف پای صاف یک مشکل جدی است؟تعادل بدن شما از پاها شروع می شود. هنگامی که به دلیل کف پای صاف، پاها حمایت مناسبی را ارائه نمی‌دهند، خطر مشکلات مفصلی ناشی از وضعیت نامناسب و راه رفتن غیرطبیعی می‌تواند افزایش یابد. افرادی که دچار این عارضه هستند بیشتر احتمال دارد آسیب یا درد را در پا، مچ پا، زانو یا باسن تجربه کنند.

آیا کف پای صاف یک مشکل جدی است؟

کف پای صاف، آیا کف پای صاف یک مشکل جدی است؟ موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

آیا کف‌پای صاف یک مشکل جدی است؟

تعادل بدن شما از پاها شروع می شود. هنگامی که به دلیل کف پای صاف، پاها حمایت مناسبی را ارائه نمی‌دهند، خطر مشکلات مفصلی ناشی از وضعیت نامناسب و راه رفتن غیرطبیعی می‌تواند افزایش یابد. افرادی که دچار این عارضه هستند بیشتر احتمال دارد آسیب یا درد را در پا، مچ پا، زانو یا باسن تجربه کنند.

درمان صافی کف پا بدون عمل جراحی
درمان کف‌پای صاف و صافی کف پا

جدی بودن عارضه کف پای صاف

داشتن کف‌پای صاف جدی نیست. در واقع از هر دو نفر یک نفر به این عارضه دچار است. در بیشتر موارد، این مورفولوژی هیچ مشکلی ایجاد نمی‌کند. با این حال، درد همراه با این عارضه یک مسئله آسیب‌شناسی در نظر گرفته می‌شود. در این مورد، درمان های مختلفی وجود دارند که به شما کمک می کنند با این عارضه بدون هیچ مشکلی زندگی کنید.

علائم کف‌پای صف

شایع ترین علامت این نوع بدشکلی، دردی است که می تواند در پا ایجاد شود. این مسئله می‌تواند در نتیجه کشیدگی عضلات و رباط‌های مچ پا رخ دهد. فشارهای غیرعادی روی زانو و لگن می‌تواند منجر به درد در مفاصل زیرین شود. اگر مچ پا به سمت داخل بچرخد و باعث پای والگوس یا پای ضربدری شود، این کشیدگی ها به احتمال زیاد رخ می‌دهد. این عارضه شایع همچنین می‌تواند باعث کمردردهایی شود که ممکن است ناتوان‌کننده باشند. علاوه بر این یک کفش خوب برای کمردرد اغلب کفشی است که مناسب کف‌پای صاف باشد.

قسمت‌های زیر در بدن ممکن است تحت تاثیر قرار گیرند:

  • مفصل مچ پا
  • قسمت میانی پا
  • زانو
  • هیپ
  • ناحیه کمر

صافی کف پا همچنین می‌تواند منجر به توزیع نابرابر وزن بدن شود. در چنین شرایطی یک یا هر دو کفش ممکن است دچار سایش غیرعادی زیره کفش شوند که این امر می‌تواند منجر به آسیب بیشتر شود. این مشکل معمولا در مورد پای توخالی نیز دیده می‌شود. سایش غیرعادی کفش اغلب با نگاه کردن به زیره کفش و مقایسه آن دو مورد توجه قرار می‌گیرد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *