کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


اصلاح کف پای صاف در بزرگسالانReviewed by سلگی on Sep 30Rating: 5.0اصلاح کف پای صاف در بزرگسالانقوس کف پا که کم باشد یا وجود نداشته باشد به عنوان کف پای صاف شناخته می شود. این وضعیت هم در کودکان و هم در بزرگسالان ممکن است رخ دهد. در حالی که صافی کف پا می تواند دردناک باشد، این عارضه را می توان با موفقیت با طیف وسیعی از روش ها بدون توجه به سن شما درمان کرد.

اصلاح کف پای صاف در بزرگسالان

کف پای صاف، اصلاح کف پای صاف در بزرگسالان موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

اصلاح کف پای صاف در بزرگسالان

قوس کف پا که کم باشد یا وجود نداشته باشد به عنوان کف‌پای صاف شناخته می شود. این وضعیت هم در کودکان و هم در بزرگسالان ممکن است رخ دهد. در حالی که صافی کف‌پا می تواند دردناک باشد، این عارضه را می توان با موفقیت با طیف وسیعی از روش ها بدون توجه به سن شما درمان کرد.

درمان کف‌پای صاف و صافی کف پا

روش‌های درمانی توصیه شده کف‌پای صاف در بزرگسالان

داشتن کف‌پای صاف اغلب می تواند دردناک باشد. هدف از درمان از بین بردن درد است. برخی از درمان های رایج که به اصلاح صافی کف‌پا در بزرگسالان کمک می کند عبارتند از:

ارتوز: یک ساپورت قوس پای مناسب بدون نسخه یا ارتوز سفارشی ساخته شده توسط پزشک متخصص پا، با بالشتک‌های خود می‌تواند حمایت بیشتری در قوس پای شما ایجاد کند و به تراز مناسب پا کمک کند.

کفش‌های بریس: کفش هایی که هنگام راه رفتن پا را در جای خود نگه می‌دارند، می‌توانند به بهبود درد این عارضه کمک کنند.

دارو: برای تسکین درد و کاهش تورم، می توانید از یک داروی ضد التهابی غیر استروئیدی استفاده کنید.

فیزیوتراپی: برنامه منظمی از تمرینات مناسب برای دوندگان و ورزشکاران استفاده می‌شود تا به آنها در مدیریت این بیماری کمک کند.

استراحت: اغلب، استراحت همراه با کمپرس یخ می‌تواند به بهبود درد کف پا کمک کند.

کشش: انجام حرکات کششی برای تاندون آشیل سفت اغلب می‌تواند به درد ناشی از صافی کف پای بزرگسالان کمک کند.

عمل جراحي: جراحی در موارد شدیدتر، ممکن است یک گزینه درمانی باشد. جراحی‌هایی مانند جابجایی تاندون یا استئوتومی کم‌خطرتر در نظر گرفته می‌شوند و می توانند در مراحل اولیه صافی کف‌پا انجام شود. جراحی فیوژن که برای اصلاح آرتروز استفاده می‌شود یک راه حل دائمی است و در مراحل پیشرفت بعدی کف‌پای صاف انجام می‌شود.

هر گزینه درمانی منحصر به فرد است، اما اغلب این عارضه را می‌توان با ترکیبی از درمان‌ها اصلاح کرد. متخصص پا می‌تواند بهترین درمان را برای مورد خاص شما تعیین کند. نیازی نیست که از درد مزمن رنج ببرید یا انجام فعالیت‌هایی را که دوست دارید به تعویق بیندازید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *