درمان کف پای صاف و صافی کف پا


رفع کف پای صاف به طور طبیعیReviewed by سلگی on Oct 2Rating: 5.0رفع کف پای صاف به طور طبیعیکف پای صاف یک بدشکلی بسیار رایج در بین تمام گروه‌های سنی است. این عارضه زمانی بروز می‌کند که قوس پا کاملاً فروریخته است و ارتفاع آن قابل مشاهده نیست. در عکس‌برداری با اشعه ایکس، معمولاً کاهش قابل توجهی در استخوان‌های میانی پا (استخوان ناوی و میخی) مشاهده می‌کنید و استخوان پاشنه یا تالوس در پشت پا اغلب به سمت پایین متمایل می‌شود.

رفع کف پای صاف به طور طبیعی

کف پای صاف، رفع کف پای صاف به طور طبیعی موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

رفع کف پای صاف به طور طبیعی

کف‌پای صاف یک بدشکلی بسیار رایج در بین تمام گروه‌های سنی است. این عارضه زمانی بروز می‌کند که قوس پا کاملاً فرو ریخته است و ارتفاع آن قابل مشاهده نیست. در عکس‌برداری با اشعه ایکس، معمولاً کاهش قابل توجهی در استخوان‌های میانی پا (استخوان ناوی و میخی) مشاهده می‌کنید و استخوان پاشنه یا تالوس در پشت پا اغلب به سمت پایین متمایل می‌شود.

درمان کف پای صاف بدون جراحی
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

چه چیزی باعث کف‌پای صاف می‌شود؟

علت آن اغلب به ماهیت ژنتیکی مربوط است، با این حال آسیب‌دیدگی و فعالیت بدنی بیش از حد در یک دوره زمانی طولانی نیز می‌تواند باعث بروز آن شود.

آیا کف‌پای صاف دردناک است؟

داشتن کف‌پای صاف به این معنی نیست که شما درد خواهید داشت. با این حال، با افزایش فعالیت و افزایش سن، احتمال بیشتری وجود دارد که درد در پا ایجاد شود.

رفع صافی کف پا چقدر طول می‌کشد؟

اصلاح ساختاری این عارضه می‌تواند بین 3 تا 18 ماه طول بکشد. همه موارد صافی کف‌پا را نمی‌توان اصلاح کرد، هر چند که بسیاری از آنها قابل اصلاح هستند.

چگونه صافی کف‌پا را به طور طبیعی رفع کنیم؟

متخصصان پا در مراکز مربوطه در رفع صافی کف‌پا و تسکین درد ناشی از آن تخصص دارند. تشخیص این عارضه در ابتدا شامل تعیین مفاصل ناهماهنگ پا و دامنه حرکت پا توسط متخصص شما است. سپس ممکن است از روش‌هایی برای رفع مشکل حرکتی یا جراحی پا برای اصلاح مفاصل نامرتب استفاده شود. تمرینات اصلاحی همراه با تحرک پا برای تقویت و ترمیم قوس پا می‌تواند موثر باشد. در این صورت نیازی به جراحی یا مصرف دارو نیست. برخی از حرکات کششی یوگا و استفاده از درج‌های کفش‌ می‌توانند نمونه‌ای از روش‌های طبیعی برای اصلاح این عارضه باشند. همچنین راه رفتن یا تمرین با پای برهنه نیز در تقویت عضلات پا موثر هستند.

چگونه ارتوز به صافی کف پا کمک می‌کند؟

ارتوزها به حمایت از قوس کمک می‌کنند و پاها و مچ پا را در یک راستا نگه می‌دارند. ارتوزهای کف پا درج‌هایی برای کفش هستند که به صورت سفارشی ساخته می‌شوند و قوس کف را پشتیبانی می‌کنند. این به جلوگیری از درد و خستگی پا کمک می‌کند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *