کمربند طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کمربند طبی و معایب آنReviewed by سلگی on Jul 31Rating: 5.0 کمربند طبی و معایب آنبسیاری از افرادی که از کمردرد ناشی از مواردی مانند فتق دیسک، بیماری دژنراتیو دیسک و کشیدگی یا رگ به رگ شدن کمر رنج می برند، ممکن است استفاده از کمربند طبی را در نظر بگیرند. اگرچه این مشکلات شایع ترین علل کمردرد هستند، اما تنها از طریق تشخیص مناسب توسط متخصص کایروپراکتیک شما قابل تشخیص است.

کمربند طبی و معایب آن

کمربند طبی، کمربند طبی و معایب آن موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کمربند طبی و معایب آن

بسیاری از افرادی که از کمردرد ناشی از مواردی مانند فتق دیسک، بیماری دژنراتیو دیسک و کشیدگی یا رگ به رگ شدن کمر رنج می برند، ممکن است استفاده از کمربند طبی را در نظر بگیرند. اگرچه این مشکلات شایع ترین علل کمردرد هستند، اما تنها از طریق تشخیص مناسب توسط متخصص کایروپراکتیک شما قابل تشخیص است. هنگامی که مطمئن شدید که از مشکلات فوق رنج می برید، می توانید مزایا و معایب استفاده از این کمربند را با پزشک کایروپراکتیک خود در میان بگذارید.

آیا استفاده از کمربندطبی معایبی دارد؟

مانند هر نوع درمان، استفاده از بریس کمر یا کمربند طبی دارای معایبی است. یکی از معایب آن این است که در صورت پوشیدن بیش از حد آن می تواند باعث ضعف ستون فقرات شما شود. اگر به کمربند خود به عنوان عصا تکیه نکنید، می توان به راحتی از این عارضه اجتناب کرد. گاهی اوقات، بیماران ممکن است در هنگام استفاده از این کمربند، درد بیشتری داشته باشند. اگر این اتفاق برای شما بیفتد، ممکن است کمربند گزینه خوبی برای شما نباشد.

انواع کمربند طبی مناسب جا اندازی دیسک کمر
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

سایر معایب استفاده از کمربند طبی

تحقیقات به طور قطعی نشان نداده است که کمربند طبی برای مقابله با کمردرد موجود یا در جلوگیری از آسیب های بعدی مفید هستند.

تحریک پوست. اگر کمربند طبی شما به درستی منطبق نشود، می تواند باعث ضایعات، تحریک پوست یا بثورات در جایی که روی پوست شما مالیده می شود، شود.

احساس کاذب ایمنی. در حالی که کمربندهای طبی می توانند وضعیت شما را بهبود بخشند و درد را کاهش دهند، اما احتمال آسیب های بعدی را از بین نمی برند. مثلا شما نباید فقط به این دلیل که از کمربندهای طبی استفاده می کنید بیش از توان خود اشیا سنگین بلند کنید.

کمربندهای طبی می توانند در شرایط خاصی مفید باشند، اما این کمربندها برای همه مشکلات کمر مناسب نیستند. برای تشخیص کمردرد و توصیه هایی در مورد درمان مناسب با متخصص ستون فقرات خود مشورت کنید. تمام اطلاعات ارائه شده در این وب سایت فقط برای مقاصد اطلاعاتی است. لطفاً برای مشاوره پزشکی به یک متخصص مراقبت های بهداشتی مراجعه کنید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *