کمربند طبی برای چه افرادی مناسب است؟

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کمربند طبی و مزایا آنReviewed by سلگی on Jul 29Rating: 5.0کمربند طبی و مزایا آنیکی از روش های درمان کمردرد استفاده از کمربند طبی است. این نوعی کمربند است که در اطراف ناحیه کمر بسته می شود تا از قسمت کمری ستون فقرات حمایت کند. کمربندهای طبی با هدف کاهش نیروهای بیش از حد وارد بر ستون فقرات، کمک به سفت شدن ستون فقرات و افزایش فشار شکمی به کار می روند. اما آیا آنها واقعاً موثر هستند؟

کمربند طبی و مزایا آن

کمربند طبی، کمربند طبی و مزایا آن موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کمربند طبی و مزایا آن

یکی از روش های درمان کمردرد استفاده از کمربند طبی است. این نوعی کمربند است که در اطراف ناحیه کمر بسته می شود تا از قسمت کمری ستون فقرات حمایت کند. کمربندهای طبی با هدف کاهش نیروهای بیش از حد وارد بر ستون فقرات، کمک به سفت شدن ستون فقرات و افزایش فشار شکمی به کار می روند. اما آیا آنها واقعاً موثر هستند؟ برای آشنایی با مزایای کمربند طبی به ادامه مطلب مراجعه کنید.

کمربند طبی، درمان کمردرد

درصد زیادی از افراد هر ساله کمردرد را تجربه می کنند که این کمردرد را به یکی از رایج ترین دلایل مراجعه آنها به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی تبدیل کرده است. بین 25 تا 45 سالگی شایع ترین گروه سنی است که افراد ادعا می کنند کمردرد را تجربه می کنند. مردم نه تنها برای درمان کمردرد خود پول خرج می کنند، بلکه آن را یکی از عوامل از دست دادن دستمزد به دلیل از دست دادن کار و کاهش بهره وری محسوب می کنند.

کمربند طبی
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

مزایای استفاده از کمربندطبی

ایجاد یک پشتیبان برای کمر: افرادی که از کمربند طبی استفاده می‌کنند، ادعا می‌کنند که کمربند در طول دوره‌های کمردرد، از کمر آنها هنگام جابه‌جایی بین دراز کشیدن، نشستن و ایستادن حمایت بیشتری می‌کند.

حرکت را محدود می کند: اگر دچار آسیب دیدگی کمر شده اید، باید بدانید که حرکت بیش از حد می تواند توانایی بدن شما را برای التیام محدود کند. کمربندهای طبی، شبیه به گردن بند، حرکت و دامنه حرکت را محدود می کنند تا بدن شما فرصتی برای بهبودی مناسب داشته باشد.

درد را کاهش می دهد: برخی از کمربندهای طبی دارای عناصر گرمایشی و برخی دیگر دارای قابلیت ماساژ هستند. هم گرما و هم ماساژ در کمربندهای طبی می توانند به تسکین کمردرد کمک کنند.

وضعیت بدن را بهبود می بخشد: کاربران کمربند طبی ادعا می کنند که کمربند از ایجاد حالت خمیده بدن جلوگیری کرده و با پشتی صاف تر  به بهبود وضعیت بدنی آن ها کمک زیادی می کند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *