کفی طبی و سن مناسب استفاده از آن

کفی طبی و سن مناسب استفاده از آن

از سنین خردسالی باید پای کودک را با کفشی مناسب آشنا کرد تا کودک اولین قدم هایش را درست بردارد. پای کودک گوشتی است، او نیاز به کفشی دارد که پاشنه اش سفت و ساق دار باشد تا مچ پایش را بگیرد. بدین طریق کودک موقع راه رفتن محکم قدم برمی دارد. از نظر پزشکان متخصص استفاده از کفی طبی در افرادی که تغییر شکل آن ها هنوز به صورت ثابت درنیامده است، مفید است. یعنی در کودکان با استفاده از کفی طبی می توان صافی کف پا، پای طاقدیسی، انحراف پاشنه و انحراف زانوها به طرفین را اصلاح کرد.

در سنین بالاتر نیز کفی اثر نگهدارنده دارد.بهترین نوع ارتز و کفی طبی با توجه به مدل کفشی انتخاب می‌شود که بیمار متناسب با موقعیت شغلی و اجتماعی خود ترجیح می‌دهد آن را به پا کند. برای مثال برای بیماران شاغل در محیط‌های رسمی اداری که به طور روزانه از پا درد معمول رنج می‌برند، کفی متناسب با کفش‌های رسمی تهیه می‌شود.کفی و کفش طبی سفارشی به صورت اختصاصی برای محافظت و راحتی پای شما طراحی می‌شوند. کفی طبی و کفش طبی سفارشی تجویزی برای شما و مناسب پای شما طراحی می‌شوند.

کفی طبی و سن مناسب استفاده از آن

مزایای کفی طبی بی‌شمار است. نخست این که چون کفی طبی برای پای هر بیمار تهیه می‌شود، کفی کاملاً اندازه پای اوست. از طرفی چون به دقت متناسب با پای بیمار تهیه می‌شود می‌توان آن را از مواد بادوام محکم ساخت تا احتمال این که باعث ناراحتی یا تحریک پای بیمار بشود به حداقل برسد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب  مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی  آماده  ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت  پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *