بهترین مدل کفش طبی زنانه

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


چرا زنان به کفش طبی نیاز دارندReviewed by سلگی on May 13Rating: 5.0چرا زنان به کفش طبی نیاز دارندکفش طبی یکی از مهمترین آیتم هایی است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. از زمان های قدیم بسیار شنیده ایم که پا قلب دوم ماست. این سخن گزافه نیست، چرا که بسیاری از فعالیت های روزمره ما مثل راه رفتن یا ورزش های پیچیده به سلامت و قدرت پاهایمان بستگی دارد.

چرا زنان به کفش طبی نیاز دارند

کفش طبی، چرا زنان به کفش طبی نیاز دارند موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کفش طبی زنانه

از جمله محصولاتی که کمتر مورد توجه قرار گرفته است، کفش طبی زنانه می‌باشد. امروزه با توجه به حضور فعال زنان در اجتماع بسیاری از کارهای دولتی و پوزیشن های شغلی توسط زنان اشغال شده است. بنابراین مشکلاتی مانند کمردرد، پا درد، درد های عضلانی و … که ناشی از ایستادن های طولانی و پوشیدن کفش نامناسب است، برای زنان نیز رخ می دهد. اما نکته مهم این است که زنان به دلیل پوشیدن کفش های نامناسب مانند کفش های تنگ و پاشنه دار، بیشتر از مردان در معرض معضلات پا مانند میخچه، پینه، انگشت چکشی و … قرار می گیرند.

کفش‌طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

از آنجا که زنان بیش از مردان دنبال کننده مد هستند، بنابراین ممکن است زیبایی و شکیل بودن کفش را به راحتی و سالم بودن آن ترجیح دهند. بسیاری از افراد نیز با شنیدن نام کفش طبی، کفشی زمخت و نا زیبا در ذهن خود تصور می کنند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کفش‌های طبی با ساختار و زیره مناسب پا در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می گردد. این مساله موجب می شود که زنان نیز برای پوشیدن و استفاده از کفش‌های طبی ترغیب شوند.

نکته مهمی که باید به آن توجه کرد، این است که به دلیل ساختار و آناتومی بدن، زنان بیشتر از مردان به پوشیدن کفش طبی نیاز دارند. گودی کمر و باسن بزرگ در بسیاری از بانوان دیده می شود. این ویژگی ها موجب می شود که زنان بیشتر از مردان دچار کمر درد شوند. گودی کمر و وزن باسن موجب افزایش فشار به ستون فقرات می شود و هنگام راه رفتن فشار وارده به کمر را افزایش میدهد. در این حالت پوشیدن کفش های طبی می تواند تا حد زیادی از دردهای پا و کمر جلوگیری کند و فشار وارده به اندام های دیگر مخصوصا پا و کمر را کاهش دهد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *