دانستنی هایی در خصوص انواع کفی طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۶)Reviewed by سلگی on Mar 27Rating: 5.0کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت 6)کفی طبی یکی از انواع تجهیزات پزشکی است که توسط متخصص پا یا متخصص اطفال ساخته می شوند. این کفی ها درد ناشی از ناهنجاری های پا را تسکین می دهند. چرا که هر یک از آنها متناسب با مشکلات و ناهنجاری های کف پا ساخته شده اند و بدین ترتیب با پشتیبانی کامل از کف پا هنگام راه رفتن موجب بهبود و تسکین درد می شوند.

کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۶)

کفی طبی، کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۶) موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

بیماری هایی که نیاز به استفاده از کفی طبی دارند

دیابت

در افراد دیابتی پا جز اندام های حساس به شمار می رود. نوروپاتی دیابتی شرایطی است که در آن فرد در قسمت ساق و کف پا، حس خود را از دست می دهد. بنابراین فرد ممکن است فشار یا زخمی که در پا ایجاد می شود را تشخیص ندهد. کفی طبی می تواند به افراد در کاهش فشار و درد ناشی از آرتروز کمک کند تا این فشارها منجر به ایجاد زخم نگردد.

انگشت چکشی پا

انگشت چکشی یکی دیگر از بدفرمی های پا است که در آن مفصل انگشت دوم به طرز غیر عادی خمیده و برآمده شده است. این عامل یکی از عوارض پینه نیز به شمار می رود. در این حالت استفاده از کفی طبی می تواند به کنترل بیماری کمک کرده و از تشدید شدن خمیدگی انگشت جلوگیری کند.

استفاده از کفی طبی ورزشی برای رفع مشکلات پا
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

خار پاشنه

خار پاشنه یکی دیگر از معضلات پا است که در آن یک استخوان اضافی کوچک در پاشنه پا وجود دارد. این استخوان ممکن است که در هنگام راه رفتن و دیدن برای فرد مشکل ایجاد کند و موجب درد در ناحیه پاشنه و کف پا شود. در این شرایط استفاده از کفی طبی مناسب می تواند به کاهش درد و التهاب در ناحیه پاشنه کمک کند.

بلند بودن قوس کف پا

بر خلاف صافی کف پا که در آن هیچ قوسی در کف پا وجود ندارد، در بعضی موارد ممکن است قوس کف پا بیش از حد باشد. در این حالت ممکن است به نقاطی از کف پا که روی زمین قرار می گیرند فشار زیادی وارد شود. این فشار موجب درد در مفصل ، ساق پا و زانو می شود. کفی‌های‌طبی که برای کاهش قوس و کنترل آن طراحی شده اند، موجب می شوند که فشار به نقاط کف پا کمتر شده که نتیجه آن کاهش درد در پا است.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *