دانستنی هایی در خصوص انواع کفی طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۵)Reviewed by سلگی on Mar 25Rating: 5.0کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت 5)کفی طبی یکی از انواع تجهیزات پزشکی است که توسط متخصص پا یا متخصص اطفال ساخته می شوند. این کفی ها درد ناشی از ناهنجاری های پا را تسکین می دهند. چرا که هر یک از آنها متناسب با مشکلات و ناهنجاری های کف پا ساخته شده اند و بدین ترتیب با پشتیبانی کامل از کف پا هنگام راه رفتن موجب بهبود و تسکین درد می شوند.

کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۵)

کفی طبی، کفی طبی؛ کاربرد و عملکرد (پارت ۵) موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

شرایط استفاده از کفی طبی

برخی از معضلات و شرایط پزشکی هستند که پزشک برای درمان آنها، کفی طبی تجویز می کند. این موارد عبارت اند از :

آرتروز

این بیماری که با نام آرتریت روماتوئید نیز خوانده می شود، شرایطی است که در آن مفاصل پا دچار التهاب می شوند و بدین ترتیب درد زیادی در ناحیه پا ایجاد می کند. پزشک برای کاهش  درد هنگام راه رفتن و انجام فعالیت روزانه، برای این بیماران کفی طبی تجویز می کند.

کمر درد

به دلیل ساختار اسکلت بندی و آناتومی استخوان ها در بدن انسان، فشار وارده به پاها و کمر با هم در ارتباط هستند. بنابراین اگر فردی دچار کمر درد باشد ممکن است که به علت قرار گرفتن پاها در وضعیت نامناسب مانند کاهش قوس کف پا و عدم وجود بالشتک در کفش باشد. بنابراین در این شرایط استفاده از کفی‌های طبی توصیه می گردد.

استفاده از کفی طبی ورزشی برای رفع مشکلات پا
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

پینه پا

پینه توده های سلولی بزرگی است که در انگشتان پا ایجاد شده و می تواند موجب درد در هنگام پوشیدن کفش و راه رفتن گردد. استفاده از کفی طبی با کاهش فشار به انگشتان پا، موجب تسکین و کاهش درد در پاها می شود.

بورسیت

بورسیت نیز مانند پینه به توده های سلولی دردناک در پاشنه پا و انگشتان  پا گفته می شود با این تفاوت که در این بیماری توده های سلولی در کیسه های التهابی پر از آب قرار دارند( شبیه به تاول ). کفی‌های طبی که از پاشنه و قوس پا پشتیبانی می کنند می توانند به کاهش درد در پا کمک کنند.

صافی کف پا

کف پای صاف باعث افزایش فشار به کمر و ساق پا شده و موجب می شود فرد در مدت زمان کم خسته شود و در ناحیه کمر و پا درد احساس کند. استفاده از کفی های قوس دار تا حدی زیادی صافی کف پا را کنترل کرده و درد در نواحی گفته شده را کاهش می دهد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *