طراحی و ساخت بریس با تکنولوژی های روز دنیا

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


چه زمانی استفاده از بریس را متوقف کنیمReviewed by سلگی on Jun 28Rating: 5.0چه زمانی استفاده از بریس را متوقف کنیمهنگامی که پزشک شما برای اولین بار بریس را برایتان تجویز کند، به راحتی آنها یک بخش دائمی از کمد لباس شما خواهند شد. با این حال، در بسیاری از موارد می توانید در طول زمان های خاص از پوشیدن آنها صرف نظر کنید یا فقط در طول فعالیت های خاصی آنها را بپوشید. در برخی موارد، حتی می توانید پوشیدن آنها را به طور کامل متوقف کنید.

چه زمانی استفاده از بریس را متوقف کنیم

بریس، چه زمانی استفاده از بریس را متوقف کنیم موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

چه زمانی استفاده از بریس را متوقف کنیم

هنگامی که پزشک شما برای اولین بار بریس را برایتان تجویز کند، به راحتی آنها یک بخش دائمی از کمد لباس شما خواهند شد. با این حال، در بسیاری از موارد می توانید در طول زمان های خاص از پوشیدن آنها صرف نظر کنید یا فقط در طول فعالیت های خاصی آنها را بپوشید. در برخی موارد، حتی می توانید پوشیدن آنها را به طور کامل متوقف کنید.

عوامل موثر بر مدت پوشیدن‌بریس

بریس ها در طیف گسترده ای از اشکال و اندازه ها موجود هستند. آنها همچنین سطوح مختلف پشتیبانی را برای انواع مختلف فعالیت ها ارائه می دهند. اگرچه برخی از آنها برای پوشیدن در شبانه روز طراحی شده اند، اما ممکن است لازم باشد برخی دیگر را فقط در ساعات خاصی از روز بپوشید. علائم مزمن و پیشرفت مداوم شما نیز ممکن است بر نیازهای ارتوز شما تأثیر بگذارد. اگر مشکلات شدیدی مانند صافی کف پا دارید که مانع از انجام فعالیت های روزمره می شود، ممکن است نیاز به استفاده طولانی مدت از ارتوز داشته باشید.

در این مورد، ارتوز ممکن است از آسیب اضافی یا علائم جدی‌تر جلوگیری کند، اما ممکن است همیشه برای اصلاح مشکل به ارتوز نیاز داشته باشید. اگر آسیبی دیده اید که نیاز به بهبود دارد، ممکن است برای کوتاه مدت یا میان مدت نیاز به ارتوز داشته باشید. در طی چند ماه یا یک سال، ماهیچه‌ها و تاندون‌های شما ممکن است به طور کامل بهبود یابند و به شما این امکان را می‌دهند که استفاده از ارتوزها را به طور کامل متوقف کنید.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

تا کی بریس بپوشم؟

اگر می خواهید بدانید تا چه زمانی باید از بریس خود استفاده کنید با متخصص یا فیزیوتراپیست خود صحبت کنید. متخصص شما ممکن است توصیه کند که هر روز فقط برای مدت زمان مشخصی یا هنگام انجام فعالیت های تکراری یا پر استرس از ارتوز استفاده کنید. اگر علائم شما به طور قابل توجهی بهبود یافته است، تیم مراقبت شما ممکن است توصیه کند که به تدریج استفاده از ارتوز را کاهش دهید. به عنوان مثال، با قوی‌تر شدن آرنج یا مچ دست، ممکن است بتوانید هر هفته یا ماه برای مدت کمتری از ارتوزهای اندام فوقانی استفاده کنید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *