ساخت بریس

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


عواقب عدم استفاده از بریسReviewed by سلگی on Jul 1Rating: 5.0عواقب عدم استفاده از بریسبریس ها می توانند درد را کاهش داده یا از بین ببرند. آنها همچنین می توانند تحرک شما را بهبود بخشند و به شما در بهبود انواع آسیب ها کمک کنند. مدت زمان استفاده از ارتوز به نوع ارتوز شما و همچنین عوامل محیطی مختلف بستگی دارد. اگر می خواهید از عواقب عدم استفاده از بریس مطلع شوید لطفا به خواندن این مطلب ادامه دهید.

عواقب عدم استفاده از بریس

بریس، عواقب عدم استفاده از بریس موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

عواقب عدم استفاده از بریس

بریس ها می توانند درد را کاهش داده یا از بین ببرند. آنها همچنین می توانند تحرک شما را بهبود بخشند و به شما در بهبود انواع آسیب ها کمک کنند. مدت زمان استفاده از ارتوز به نوع ارتوز شما و همچنین عوامل محیطی مختلف بستگی دارد. چنانچه می خواهید از عواقب عدم استفاده از بریس مطلع شوید لطفاً به خواندن این مطلب ادامه دهید.

اگر ازبریس استفاده نکنید چه اتفاقی می افتد؟

اگر متخصص ارتوپد شما بریس را برای تان تجویز کند، مهم است که آنها را طبق توصیه ها بپوشید. چنانچه از پوشیدن ارتوزهای تجویز شده خود غفلت کنید، می‌توانید هر گونه آسیب به عضلات یا تاندون‌های خود را بدتر کنید. همچنین ممکن است علائم مرتبطی مانند درد کمر، ساق پا، مچ پا یا آرنج را تجربه کنید.

اگرچه برخی از بیماران نگران هستند که ارتوزها می توانند عضلات یا تاندون های آنها را در طول زمان ضعیف کنند، اما هیچ مدرکی دال بر صحت این باور وجود ندارد. اتفاقا برعکس، ارتوزها برای کمک به قوی‌تر شدن عضلات و تاندون‌ها و عملکرد مؤثرتر آنها طراحی شده‌اند. از آنجایی که این فرآیند زمان بر است، پیروی از توصیه های تیم مراقبت برای نتایج بهینه بسیار مهم است.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

تسریع روند بهبودی با بریس

اگر می خواهید روند تقویت و بهبودی اندام خود را تسریع کنید و استفاده از بریس خود را زودتر متوقف کنید، با متخصص یا فیزیوتراپیست خود صحبت کنید. تیم مراقبت شما ممکن است بتواند شما را از طریق تمریناتی راهنمایی کنند که می تواند به شما در تسریع روند بهبودی و ایجاد قدرت عضلانی و غلبه بر شرایط کمک کند. مهم نیست به چه نوع ارتوزی نیاز دارید، فقط باید تحت نظارت تیم مراقبت خود باشید. ارتوزها می تواند از اندام های فوقانی تا تحتانی، طیف وسیعی از مشکلات را برطرف کنند. آنها حتی می توانند برای مشکلات خاصی که دارید به صورت سفارشی طراحی و ساخته شوند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *