کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


عادت کردن به بریسReviewed by سلگی on Jun 26Rating: 5.0عادت کردن به بریسهنگامی که پزشک برای اولین بار بریس را توصیه می کند، ممکن است احساس آرامش کنید. چون می توانید حمایت لازم را برای بهبود درد و ناراحتی مزمن خود دریافت کنید. اگرچه ارتوزها برای کمک به احساس بهتر شما طراحی شده اند، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به آنها عادت کنید.

عادت کردن به بریس

بریس، عادت کردن به بریس موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

عادت کردن به بریس

هنگامی که پزشک برای اولین بار بریس را توصیه می کند، ممکن است احساس آرامش کنید. چون می توانید حمایت لازم را برای بهبود درد و ناراحتی مزمن خود دریافت کنید. اگرچه ارتوزها برای کمک به احساس بهتر شما طراحی شده اند، اما ممکن است کمی طول بکشد تا به آنها عادت کنید. ببینید چه انتظاراتی از ارتوزها باید داشته باشید و یاد بگیرید که چه زمانی باید آنها را برای بهترین نتیجه بپوشید.

شروع پوشیدن‌بریس

قبل از پوشیدن بریس، ممکن است انتظار داشته باشید که بهبود فوری حاصل شود. اما در واقعیت، ممکن است در ابتدا احساس عجیب یا ناراحت کننده ای داشته باشید. تمام تلاش خود را بکنید تا به آنها عادت کنید. از این گذشته، ارتوز در ابتدا به ندرت راحت است. چون آنها اساساً عضلات آسیب دیده را آموزش می دهند تا متفاوت کار کنند. به عنوان مثال، بسیاری از ارتوزهای اندام تحتانی به قوس پای شما فشار وارد می کنند و نحوه حرکت عضلات را در حین راه رفتن تنظیم می کنند.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

تمرینات لازم برای عادت کردن به بریس

در بیشتر موارد، بدن شما به دو تا چهار هفته زمان نیاز دارد تا به هر نوع بریس عادت کند. این بدان معناست که باید برنامه ریزی کنید که آنها را به طور منظم بپوشید. این نکات را برای چند هفته اول دنبال کنید:

  • در چند روز اول، فقط دو تا سه بار در طول روز از ارتوز استفاده کنید.
  • با چند دقیقه در هر پوشیدن شروع کنید. در روز اول، سعی کنید هر بار نیم ساعت از ارتوز استفاده کنید. پس از اتمام کار، ارتوزهای خود را بردارید تا به بدن خود استراحت دهید.
  • پس از روز اول، سعی کنید ۳۰ دقیقه به پوشیدن هر ارتوز اضافه کنید. در پایان هفته، شما قادر خواهید بود تقریباً تمام روز از ارتوزهای خود استفاده کنید.
  • ارتوز را حین فعالیت های سنگین درآورید. تا زمانی که ارتوزهای شما به اندازه کافی برای پوشیدن در تمام طول روز راحت باشند، قبل از انجام هر گونه فعالیت بدنی سخت آنها را درآورید. با انجام این مرحله اضافی، می توانید از درد یا ناراحتی غیر ضروری جلوگیری کنید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *