کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


طرح های نوآورانه بریسReviewed by سلگی on Jun 17Rating: 5.0طرح های نوآورانه بریسامروزه طرح های نوآورانه بریس، نمونه های سنتی را منعطف تر کرده است. طراحی های اخیر با تکنولوژی بالا، بیونیک و سبک‌تر امکان حرکت طبیعی‌تری را فراهم می‌کند. ما در مورد ارائه خدماتی که مرزهای کیفیت ارتوز را جابجا کند، هیجان‌زده هستیم. خدمات ما از ایجاد پروتکل‌های چاپ سه بعدی، آزمایش مواد چاپی و ادغام اجزای پیشرفته گرفته تا کار با ترموپلاستیک‌های جدید را شامل می شود.

طرح های نوآورانه بریس

بریس، طرح های نوآورانه بریس موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

طرح های نوآورانه بریس

امروزه طرح های نوآورانه بریس، نمونه های سنتی را منعطف تر کرده است. طراحی های بیونیک اخیر با تکنولوژی بالا و وزن سبک‌تر امکان حرکت طبیعی‌تری را فراهم می‌کند. ما در مورد ارائه خدماتی که مرزهای کیفیت ارتوز را جابجا کند، هیجان‌زده هستیم. خدمات ما از ایجاد پروتکل‌های چاپ سه بعدی، آزمایش مواد چاپی و ادغام اجزای پیشرفته گرفته تا کار با ترموپلاستیک‌های جدید را شامل می شود. ما همیشه در خط مقدم محصولات جدید و بهبود یافته هستیم که می‌توانند عملکرد بهتری برای شما داشته باشند.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

ارائه طرح های سفارشی بریس

ما برای شرایط مختلف، طرح های نوآورانه بریس و آتل‌ها را به صورت سفارشی ارائه می‌کنیم. این طرح ها بهترین تناسب، عملکرد و ظاهر ممکن را برای کاربران ما دارند. البته بخش عمده ای از ساخت آنها به طور خاص مربوط به شرایط، سایز و اندازه های منحصر به فرد شما است. ما به سبک زندگی شما توجه خاصی داریم. کارهایی که در حال حاضر انجام می دهید و کارهایی که می خواهید انجام دهید، مهم هستند.

به عنوان مثال، طراحی بریس برای یک کوهنورد مشتاق بسیار متفاوت با طراحی برای کسی که فقط به پیاده روی کوتاه مدت در اطراف محله خود می پردازد. همچنین طراحی برای کسی که مدت زیادی رانندگی می کند متفاوت است؛ حتی اگر سن و وزن این افراد یکسان باشد. همچنین طراحی این ارتوزهای سفارشی ممکن است مطابق با نسخه پزشک شما متفاوت باشد.

هزینه سفارش طراحی بریس

بریس ها از مواد مختلفی از جمله ترموپلاستیک، فیبر کربن، فلزات، چرم یا ترکیبی از مواد مشابه ساخته می شوند. مواد مورد استفاده برای ارتوز شما بر روی قالبی از اندام شما تشکیل می شود، بنابراین تناسب نزدیکی بین ارتوز ساخته شده و آن قسمت از بدن شما ایجاد می شود. نوع ماده ای که انتخاب می کنیم به نیازهای خاص شما بستگی دارد. به عنوان مثال، برخی از ارتوزهای پا از مواد نرم تری ساخته شده اند تا بالشتک ها خاصیت ضربه گیری در ناحیه استخوانی را فراهم کنند. در سایر موارد، ممکن است از مواد سفت تری برای کنترل ناپایداری در مفاصل استفاده شود.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *