ساخت بریس

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


ساخت بریس برای انواع بیماری های مختلفReviewed by سلگی on Apr 30Rating: 5.0ساخت بریس برای انواع بیماری های مختلفهر آنچه یایستی در مورد ساخت بریس دانست. در شیوه های کهن معمولا شخص بیمار را گچ گیری می کردند و بعد از آن، این گچ را از بدن او بیرون می آوردند و مطابق آن یک کالبدی را تهیه می کردند که احتیاج به تصحیح دستی داشت. اما امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی مراکز توانبخشی معتبر توانسته با این روش ساخت بریس را آسان تر، فوری تر و با دفت بیشتری انجام دهد.

ساخت بریس برای انواع بیماری های مختلف

ساخت بریس، ساخت بریس برای انواع بیماری های مختلف موضوعی است که قصد داریم در این مقاله درباره ی آن بنویسیم.

هر آنچه بایستی در مورد ساخت بریس دانست. در شیوه های کهن معمولا شخص بیمار را گچ گیری می کردند و بعد از آن، این گچ را از بدن او بیرون می آوردند و مطابق آن یک کالبدی را تهیه می کردند که احتیاج به تصحیح دستی داشت. اما امروز با توجه به پیشرفت تکنولوژی مراکز توانبخشی معتبر توانسته با این روش ساخت بریس را آسان تر، فوری تر و با دقت بیشتری انجام دهد.

در این شیوه از ستون فقرات شخص بیمار اسکن سه بعدی گرفت.ه می شود که این اسکن می تواند در کامپیوتر به وسیله فناوری CAD  تصحیح شود. در حقیقت آن شمایل ۳ بعدی که از جسم شخص بیماری که ستون فقرات او دستخوش ناهماهنگی و ناهنجاری است. تصحیحات برای او اعمال می شود و نواحی درست فشار مشخص و  طراحی و نیز درجه هایی که بیماری بایستی در آن واقع شود طرح ریزی می شود.‌

این عمل به وسیله دستگاه CAM تراش داده می شود و قالبی مطلوب و متناسب با بیمار ساخته می شود. این قالب متناسب، اصول و پایه ای برای ساخت بریس های ستون فقرات است.

مزایای سیستم CAM / CAD  در ساخت بریس های متنوع

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

از مزایای سیستم CAD / CAM  در ساخت بریس های متعدد می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • فاقد هر نوع عارضه احتمالی همانند رادیو گرافی است.
  • در قیاس با سیستم ها و روش های قدیمی از سرعت، ریز بینی، دقت و ظرافت بسیار زیادی برخوردار است.
  • از مزایای سیستم CAD / CAM در ساخت بریس می توان این مورد را نیز مورد توجه قرار داد که اسکنی که از شخص بیمار برای این منظور گرفت.ه می شود همانند یک معیار برای مشخص کردن روال پیشرفت یا التیام بیماری است، بدین مفهوم که با ملاحظه به این اسکن فال اوت شخص بیمار صورت می گیرد.

مراکز توانبخشی معتبر با دقت و ملاحظه بر سیستم CAD/ CAM  می توانند به وسیله تکنولوژی های روز دنیا انواع بریس شنو، لیونیس،آرت و نیز بریس های اور کورکشن را برای بیمار ها تولید کنند که با دقت به نوع توانایی که دارند حداقل محدودیت را برای بیمار اعمال می کند و میزان تاثیر آن بر روی نواحی فشار بیشتر می باشد و بدین دلیل شخص بیمار می تواند امور روزانه خود را به آسانی انجام دهد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز “آرمیس طب” مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده  ارائه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت  پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *