کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


زمان تعویض بریسReviewed by سلگی on Jul 3Rating: 5.0زمان تعویض بریسبریس های سفارشی توسط یک متخصص ارتوتیست تجویز می شوند. ارتوتیست یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده است که خدمات مربوط به ارتوز ها را از اندازه گیری تا ساخت، مونتاژ و تنظیم ارائه می دهد. اگر شما هم از یک ارتوز استفاده می کنید شاید برای تان سوال باشد که چه زمانی ارتوزها نیاز به تعویض دارند. پس با خواندن این مطلب با ما همراه باشید.

زمان تعویض بریس

بریس، زمان تعویض بریس موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

زمان تعویض بریس

بریس های سفارشی توسط یک متخصص ارتوتیست تجویز می شوند. ارتوتیست یک متخصص مراقبت های بهداشتی آموزش دیده است که خدمات مربوط به ارتوزها را از اندازه گیری تا ساخت، مونتاژ و تنظیم ارائه می دهد. اگر شما هم از یک ارتوز استفاده می کنید شاید برای تان سوال باشد که چه زمانی ارتوزها نیاز به تعویض دارند. پس با خواندن این مطلب با ما همراه باشید.

چه زمانی بریس نیاز به تعویض دارد؟

اینکه دقیقاً چه زمانی باید بریس خود را تعویض کنید به نیازها و سبک زندگی شما بستگی دارد. با این حال، اگر یک ارتوز قدیمی دارید، ممکن است متوجه برخی علائم رایج شوید که نشان می‌دهد به پایان عمر خود نزدیک می‌شود. ممکن است متوجه شوید که ارتوز شما به اندازه قبل به کاهش درد کمک نمی کند. همچنین ممکن است  احساس راحتی کمتر و خستگی بیشتری با آن داشته باشید. اگر از ارتوزهای پا استفاده می‌کنید، ساییدگی و پارگی بیش از حد می‌تواند منجر به درد در زانو، کمر یا باسن شما شود.

طراحی و ساخت بریس با تکنولوژی های روز دنیا
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

فرارسیدن زمان تعویض‌بریس قدیمی

ممکن است در پایان هر روز بیش از حد معمول احساس خستگی کنید. چند خراش یا مقداری کثیفی در بریس عادی است. اما اگر ساییدگی قابل مشاهده مانند پارگی‌های پارچه، درج‌هایی که به مرور زمان صاف‌تر شده‌اند، چین‌خوردگی یا ترک خوردگی می‌بینید احتمالا به ارتوز جدید نیاز دارید. حتی اگر ارتوز شما هرگز خراب نشود، بدن افراد در طول زمان تغییر می کند. در صورت افزایش یا کاهش وزن، ارتوز شما ممکن است مانند گذشته مناسب نباشند.

شکل پاهای شما نیز می تواند با افزایش سن تغییر کند. اگر جراحی اصلاحی روی پاها، باسن یا زانوهای خود انجام دهید، ممکن است دیگر به ارتوز خود نیاز نداشته باشید یا ممکن است به ارتوز دیگری نیاز داشته باشید. اگر اغلب یک جفت کفش بریس می پوشید، به زیره آن نگاهی بیندازید. سایش غیرمعمول یا ناهموار آج می تواند نشان دهنده این باشد که ارتوز شما نیاز به تنظیم یا تعمیر دارد. بارداری می تواند شکل و اندازه پاها و نحوه راه رفتن شما را تغییر دهد. به همین علت بسیاری از افراد در دوران بارداری نیاز به تعویض ارتوز یا شروع به استفاده از ارتوز دارند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *