انواع کمربند طبی مناسب جا اندازی دیسک کمر

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


تاثیر کمربند طبی و زمان پوشیدن آنReviewed by سلگی on Aug 2Rating: 5.0تاثیر کمربند طبی و زمان پوشیدن آنتوصیه می کنیم قبل از استفاده از کمربند طبی با پزشک خود مشورت کنید. ارزیابی پزشک به تعیین مفید بودن این بریس برای شما و همچنین نوع کمربند مورد نیاز و نحوه پوشیدن آن کمک می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که این بریس‌ها به عنوان یکی از جنبه‌های موثر در یک برنامه درمانی جامع تجویز می‌شوند.

تاثیر کمربند طبی و زمان پوشیدن آن

کمربند طبی، تاثیر کمربند طبی و زمان پوشیدن آن موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

تاثیر کمربند طبی و زمان پوشیدن آن

توصیه می کنیم قبل از استفاده از کمربند طبی با پزشک خود مشورت کنید. ارزیابی پزشک به تعیین مفید بودن این بریس برای شما و همچنین نوع کمربند مورد نیاز و نحوه پوشیدن آن کمک می کند. مهم است که به یاد داشته باشید که این بریس‌ها به عنوان یکی از جنبه‌های موثر در یک برنامه درمانی جامع تجویز می‌شوند. بنابراین استفاده از کمربند به تنهایی یا بدون توصیه پزشک ممکن است باعث آسیب بیشتر و افزایش درد شود.

کمربند طبی
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

تاثیر کمربند طبی در درمان کمردرد

کمربند طبی می تواند با ارائه پشتیبانی اضافی برای ستون فقرات و عضلات به شما کمک کند. با نگه داشتن بدن در وضعیت مناسب، فشار بر روی اعصاب، ماهیچه ها و مفاصل ستون فقرات شما کاهش می یابد که می تواند به کاهش درد شما کمک کند. استفاده از این بریس می تواند به شما کمک کند تا بدون ایجاد فشار اضافی به کمر، فعالیت های روزانه خود مانند خم شدن و بلند کردن را انجام دهید. این کمربند همراه با تکنیک‌های صحیح بلند کردن، می‌تواند به بهبود سریع‌تر آسیب حاد کمک کند و از آسیب بیشتر به ناحیه‌ای که قبلا آسیب دیده است، جلوگیری کند. این بریس‌ها تاثیر کمتری بر مشکلات مزمن کمر دارند.

هر چند وقت یک بار باید از کمربندطبی استفاده کرد؟

بستگی به این دارد که آیا درد شدیدی دارید یا خیر و چه فعالیت هایی درد را بدتر می کند. هر چه درد بیشتر باشد، ممکن است لازم باشد بیشتر از کمربند استفاده کنید. اگر با فعالیت بدنی درد بیشتری احساس می کنید، باید آن را بپوشید. اگر در هنگام استراحت درد دارید، نباید از بریس کمر استفاده کنید زیرا تاثیر کمتری دارد و استفاده بیش از حد از آن می‌تواند ماهیچه‌های وضعیتی شما را ضعیف کند و ستون فقرات شما را مستعد آسیب‌های بیشتر کند.

اگر درد خفیفی دارید یا اصلاً درد ندارید، نباید از کمربند استفاده کنید. اگر می خواهید فعالیتی را انجام دهید که باعث تحرک زیاد و به طور بالقوه درد در کمر شما می شود، ممکن است ایده خوبی باشد که آن را بپوشید. در این صورت می توانید آن را بپوشید و درآورید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *