کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


بریس برای کودکانReviewed by سلگی on Jun 21Rating: 5.0بریس برای کودکانبسیاری از جنبه های منحصر به فرد در ارائه خدمات بریس برای کودکان وجود دارد. از دیدگاه بیومکانیکی و طراحی، کار با بیماران کودک تا حد زیادی بر اساس اصول و مواد ارتوتیک مشابه با بزرگسالان است. در واقع، طیف و گستره وسایل ارتوتیک که به طور خاص برای کودکان طراحی شده اند دارای تنوع نسبتا کمی است.

بریس برای کودکان

بریس، بریس برای کودکان موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

بریس برای کودکان

مسائل و جنبه های منحصر به فردی در ارائه خدمات بریس برای کودکان وجود دارد. از دیدگاه بیومکانیکی و طراحی، کار با بیماران کودک تا حد زیادی بر اساس اصول و مواد ارتوتیک مشابه با بزرگسالان است. در واقع، طیف و گستره وسایل ارتوتیک که به طور خاص برای کودکان طراحی شده اند دارای تنوع نسبتا کمی است.

اهداف بریس‌کودکان

اهداف کلی بریس کودکان، پیشگیری و یا اصلاح بدشکلی ها و بهبود عملکرد اندام های بدن کودک است. در حالی که گاهی اوقات می‌توان با نسخه‌های کوچک‌تر ارتوز بزرگسالان به نتایج دلخواه دست یافت، ارائه ارتوزهای کودکان به مهارت‌ها و ملاحظات خاصی نیاز دارد.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

ملاحظات در بریس کودکان

در اینجا برخی از ملاحظات ویژه ای که در بریس کودکان با آن مواجه می شویم عنوان شده اند:

  • ساخت سفارشی: برخی از ارتورهای محبوب مانند پاولیک هارنس، کفش‌های ارتوپدی و آتل‌های شب عمدتاً اجزای پیش ساخته هستند. اما ارتوزهای کودکان به دلیل عدم تناسب مربوط به قد کودک و کوچکتر بودن ناحیه تمرکز نیروهای اصلاحی معمولاً سفارشی ساخته می‌شوند.
  • رشد: تمایل استخوان‌ها و ماهیچه‌های کودک به رشد غیرهمگام، ارتوتیست‌ها را به چالش می‌کشد تا طراحی منعطف تری ارائه دهند.
  • ارتباط: کودکان و برخی از نوجوانان که دچار اختلال رشد هستند، اغلب قادر به بیان شفاهی درد یا توصیف مشکلات مربوط به نحوه تناسب یا احساس ارتوز نیستند. بنابراین، از متخصص ارتوپدی خواسته می شود تا مهارت های ویژه مشاهده و ارتباط با کودک و والدین را به کار گیرد.
  • وزن: پلاستیک ها و سایر مواد مصنوعی معمولاً به جای فلز و سایر مواد سنگین تر انتخاب می شوند تا ارتوز تا حد امکان سبک باشد. به حداقل رساندن وزن در حالی که دارای دوام کافی برای مقاومت در برابر استرس های تحمیل شده توسط یک کودک فعال است، چالش برانگیز است.
  • اصلاحات تکمیلی: پرداخت رنگارنگ و خلاقانه، مانند فیگورهای کارتونی یا اکشن، می تواند پوشیدن ارتوز را به میزان قابل توجهی برای یک کودک کوچکتر قابل قبول تر کند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *