دانستنی هایی در خصوص انواع کفی طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


انواع کفی طبیReviewed by سلگی on Mar 15Rating: 5.0انواع کفی طبیکفی طبی یکی از انواع تجهیزات پزشکی است که توسط متخصص پا یا متخصص اطفال ساخته می شوند. این کفی ها درد ناشی از ناهنجاری های پا را تسکین می دهند. چرا که هر یک از آنها متناسب با مشکلات و ناهنجاری های کف پا ساخته شده اند و بدین ترتیب با پشتیبانی کامل از کف پا هنگام راه رفتن موجب بهبود و تسکین درد می شوند.

انواع کفی طبی

کفی طبی، انواع کفی طبی موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کفی‌‌ های طبی بر اساس اجزای تشکیل دهنده

کفی طبی با عناصر خاص متناسب با اندازه و شکل کفش بیمار ساخته می شوند. سپس عناصر خاصی به پایه فوم یا چرمی کفی چسبانده می شوند. این تکه های اضافی برای بهبود راحتی و اصلاح برخی ناهنجاری‌ها، به‌ویژه در مورد کف پای صاف مورد استفاده قرار می گیرند. چسباندن عناصر و تکه های اضافی به کفی، قدیمی ترین روش ساخت کفی‌های طبی است. چرا که این افزودنی ها فضای زیادی را اشغال نمی کنند و بنابراین به راحتی می توان آنها را در یک جفت کفش استاندارد و حتی کفش های کوچک قرار داد.

کفی های طبی یک تکه

هدف کفی طبی یک تکه افزایش راحتی در راه رفتن به وسیله سبک کردن پاها است. برای ساخت این کفی ها، متخصص با استفاده از مواد مناسب کفی ها را ساخته، سپس با توجه به عارضه و نوع پا، این کفی ها را سمباده می زند. این تکنیک امکان استفاده همزمان از مواد مختلف برای ساخت کفی‌های طبی را فراهم می کند.

استفاده از کفی طبی ورزشی برای رفع مشکلات پا
کفش طبی ، کفی‌طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

کفی طبی عضلانی اپیدرمی (AE)

کفی های اپیدرمی برای افرادی که مشکلات اپیدرمی دارند در نظر گرفته شده است. افرادی که دارای عارضه هایی مانند میخچه، زگیل یا پینه هستند می توانند از این کفی ها استفاده کنند چرا که این نوع از کفی‌طبی، فشار را بر روی نواحی آسیب دیده پا کاهش می دهد.

کفی های راحتی

کفی های راحتی ضربه را جذب کرده و فشار را روی پاها بهتر توزیع می کند. آنها را می توان در زندگی روزمره و همچنین در طول جلسات ورزشی استفاده کرد. کفی های راحتی برای عموم افراد قابل استفاده است و آنها می توانند با استفاده از این کفی ها، خشک بودن و عدم راحتی کف کفش را برطرف و بدین ترتیب کفش را تا حد زیادی استاندارد نمایند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *