کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۲)Reviewed by سلگی on Apr 19Rating: 5.0انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت 2) ارتوپدی فنی شامل تهیه و طراحی بریس ها و ابزار های کمک حرکتی برای انواع بیماری ها و معضلات حرکتی می باشد. استفاده از بریس برای درمان بسیاری از معضلات مانند درمان در رفتگی ها و شکستگی ها در محدوده ارتوپدی فنی قرار می گیرد. ارتز هایی مانند باندهای درمانی، جوراب های فشرده سازی و ... نیز توسط ارتوپد فنی تجویز و تولید می گردد.

انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۲)

ارتوپدی فنی، انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۲) موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

بریس های ارتوپدی فنی مخصوص اندام تحتانی

این بریس های اندام های تحتانی از جمله ابزار های ارتوپدی فنی هستند که بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. بریس های اندام تحتانی با توجه به نوع آسیب و نوع اندام به چند دسته تقسیم می شوند که عبارت اند از:

بریس های مخصوص شکستگی

این نوع از ابزار ها و دستگاه های ارتوپدی فنی، در بسیاری از آسیب هایی که بعد سانحه ایجاد می گردد مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع بریس ها برای تثبیت و ساکن کردن اندام یا بخشی از بدن بعد از حادثه و یا عمل های جراحی استفاده می شوند. این کار موجب می شود که دوران نقاهت کاهش پیدا کرده و همچنین می تواند از ایجاد التهاب و شدیدتر شدن عارضه یا شکستگی جلوگیری کند. اندازه و سایز این بریس ها استاندارد بوده و معمولا نیازی نیست که به صورت سفارشی ساخته شوند. اما در بعضی موارد با توجه به شرایط بیمار می توان بریس های ارتوپدی را در سایز و شکل مناسب سفارش داد.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

بریس مخصوص آسیب های نخاعی

 این نوع از بریس های ارتوپدی فنی به طور تخصصی توسط پزشکان برای جلوگیری از ایجاد و تشدید آسیب های نخاعی تجویز می گردند. آسیب به مهره های ستون فقرات و نخاع می تواند در صورت حرکت اشتباه شدیدتر شده و منجر به فلج شدگی گردد. از اینرو با استفاده از بریس می توان تا حد زیادی از حرکات اشتباه در ستون فقرات و نخاع جلوگیری کرد.

بریس های سر و گردن در ارتوپدی فنی

 قسمت ستون فقراتی که در ناحیه گردن قرار دارد می تواند متحمل فشار های زیادی گردد از جمله فشار های عصبی. بسته به میزان فشاری که به سر و گردن وارد می شود بریس های تجویزی نیز متفاوت می باشد. جنس این نوع از بریس ها نیز از پارچه، فلز، الیاف کربن و پلاستیک فشرده می باشد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *