ساخت بریس

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۱)Reviewed by سلگی on Apr 17Rating: 5.0انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت 1) ارتوپدی فنی شامل تهیه و طراحی کرست هایی برای انواع بیماری ها و شرایط افراد می باشد. استفاده از دستگاه برای درمان بسیاری از معضلات مانند درمان اسکار نیز در محدوده ارتوپدی فنی قرار می گیرد. ارتز هایی مانند باندهای درمانی، جوراب های فشرده سازی و ... نیز توسط ارتوپد فنی تجویز و تولید می گردد.

انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۱)

ارتوپدی فنی، انواع بریس های ارتوپدی فنی (پارت ۱) موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

ابزارهای ارتوپدی فنی

ابزارهای ارتوپدی فنی در واقع به ابزار هایی گفته می شود که برای اندام هایی مانند ستون فقرات، تنه و سر گردن به کار می روند و در واقع ناهنجاری های جزیی را در مناطق گفته شده اصلاح می کنند. در واقع این ابزار که ما آنها را با نام بریس می شناسیم، برای درمان و کنترل ناهنجاری ها و عارضه های جزیی به کار می روند. به عنوان مثال برای آسیب هایی که به ستون فقرات و یا گردن در تصادفات و یا افتادن از ارتفاع ایجاد می شود، می توان از بریس استفاده کرد. مواد مورد استفاده در این نوع از ابزارهای ارتوپدی فنی معمولا شامل پارچه، چرم، فلز و الیاف های کربنی هستند.

بریس ها جز ابزارها و دستگاه های معمولی ارتوپدی فنی محسوب می شوند که کار آنها پشتیبانی از عضلات ضعیف و همچنین تقویت عملکرد اندام ها می باشد. به عنوان مثال می توان عملکرد بریس ها را اینگونه بیان کرد: اجازه دادن به اندام های آسیب داده برای حرکت مانند حرکت دادن مفاصل آسیب دیده آرنج یا زانو. بریس ها انواع مختلفی دارند که با توجه به نوع اندام و همچنین نوع آسیب وارده می توان از آنها استفاده کرد. در زیر به بررسی مهم ترین بریس های ارتوپدی اشاره شده است:

طراحی و ساخت بریس با تکنولوژی های روز دنیا
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

بریس های قسمت فوقانی بدن

این ابزار های ارتوپدی فنی برای حمایت از حرکت های اندام ها و اسکلت بدن در قسمت های مانند شانه، گردن، آرنج و مچ دست طراحی می شوند. از این بریس های می توان برای قفل کردن اندام در موقعیت خاص و محدود کردن حرکات اندام استفاده کرد. انواع این بریس ها را می توان از کالا پزشکی ها خریداری کرد. البته نوع بریس توسط پزشک معالج یا ارتوپد تجویز می گردد تا متناسب با شرایط و اندام بیمار باشد.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *