کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


آشنایی با نحوه ساخت بریسReviewed by سلگی on May 17Rating: 5.0آشنایی با نحوه ساخت بریسدر حال حاضر با ساخت بریس های متنوع برای معالجه عارضه های گوناگون ستون فقرات استفاده می شود‌‌. از استعمال بالینی این ابزار می توان به درمان صدمه دیدگی ستون فقرات، تصحیح بد فرمی، التیام گردن درد و کمر درد و ... اشاره کرد. با ما باشید تا با این محصول کاربردی بیشتر آشنا شوید.

آشنایی با نحوه ساخت بریس

ساخت بریس، آشنایی با نحوه ساخت بریس موضوعی است که قصد داریم در این مقاله درباره ی آن بنویسیم.

در حال حاضر  با ساخت بریس های متنوع برای معالجه عارضه های گوناگون ستون فقرات استفاده می شود‌‌. از استعمال بالینی این ابزار می توان به درمان صدمه دیدگی ستون فقرات، تصحیح بد فرمی،  التیام گردن درد و کمر درد و … اشاره کرد. انواع مختلفی از بریس ستون فقرات موجود می باشد که آنها را با توجه به این که چه قسمتی از ستون فقرات را بایستی ساپورت کنند یا ساکن نگه دارند و یا مطابق درجه سختی دسته بندی می کنند. معمولا ساخت بریس ستون فقرات از مواد متعددی نظیر پنبه، لاستیک فومی و تزریقی ایجاد می شود.

مزایای ساخت بریس

ساخت بریس
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

ساخت بریس معمولا اهداف متنوعی را با توجه به دامنه گسترده ای از بیماری ها همراهی می کند. در مجموع هدف عمده این محصول کم کردن حرکت ستون فقرات و عرضه پشتیبانی است. برای مثال، همواره در نوجوانان دچار به اسکولیوز به ویژه اگر همچنان در سن رشد قرار دارند و قوسی ستون فقرات آنها میان ۲۵  الی ۴ درجه است به کارگیری از بریس کمر مسئله بسیار متداول است. انواع متنوع بریس جهت جلوگیری از قوس بیشتر ستون فقرات در زمان نمو کودک و جهت ممانعت از نیاز به جراحی در آتی طراحی و ساخته شده است.

اگر از بریس مربوط به کمر مطابق شیوه نامه های مرتبط به آن استفاده شود می توان در اکثر کودکان دچار به اسکولیوز سبب ممانعت از منوال در حال رشد  قوس ستون شد. برای اینکه بریس بتواند مثمر ثمر واقع شود بایستی تا موقعی که کودک سن رشد را به پایان برساند در طی شبانه روز ۲۳ ساعت از این محصول استفاده کند. با نمو کودک به کارگیری از باریس بایستی به تدریج کمتر شود تا جایی که بعد از سپری نمودن دوران بلوغ دیگر احتیاجی به استفاده از این محصول طبی نباشد.

مزایای ساخت بریس در اوضاع و شرایط زیر کاملا کاربردی است:

  • درد و ناراحتی قسمت پایین کمر
  • دوره بهبودی بعد از عمل جراحی
  • شکستگی فشاری مهره های مربوط به کمر و ستون فقرات
  • اسپوندیلوز
  • از دیگر مزایای ساخت بریس برای درمان آرتروز می باشد.
  • رگ به رگ شدن ماهیچه
  • فتق دیسک
  • تنگی کانال نخاع

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب  مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی  آماده  ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت  پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *