کمربند طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کارایی کمربند طبی برای درمان دیسک کمرReviewed by سلگی on Jun 7Rating: 5.0کارایی کمربند طبی برای درمان دیسک کمر امروزه بکارگیری از کمربند طبی برای کاهش درد و ناراحتی دیسک کمر بسیار رایج شده است. معمولا درمان های ویژه ای برای دیسک کمر وجود دارند که بایستی در خصوص آن ها با پزشک معالج مشورت کرد. دیسک پاره شده همواره حالتی پیچیده و دشوار نیست و امکان دارد به عمل جراحی احتیاجی نداشته باشد.

کارایی کمربند طبی برای درمان دیسک کمر

کمربند طبی، کارایی کمربند طبی برای درمان دیسک کمر موضوعی است که قصد داریم در این مقاله درباره ی آن بنویسیم.

امروزه بکارگیری از کمربند طبی برای کاهش درد و ناراحتی دیسک کمر بسیار رایج شده است. معمولا درمان های ویژه ای برای دیسک کمر وجود دارند که بایستی در خصوص آن ها با پزشک معالج مشورت کرد. دیسک پاره شد.ه همواره حالتی پیچیده و دشوار نیست و امکان دارد به عمل جراحی احتیاجی نداشته باشد. تنها کافی است مطلوب ترین کمربند طبی را تعیین کرده و از آن استفاده کرد تا به کم کردن و تسکین درد و ناراحتی کمک کند. با این حال پیشنهاد می شود برای درمان کامل و درست به پزشک رجوع کرد و به این اطمینان باید رسید که برای درمان استفاده از کمربند می تواند بهترین راهکار باشد.

مزایای استفاده از کمربند طبی

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

صفحات جلویی و پشتی، بیشترین حمایت را فراهم می آورد

از مزایای کمربند طبی مناسب می توان به این مورد اشاره نمود که تلفیق صفحات قدامی و خلفی، تراکم سازی بهینه و پایداری کافی را تمهید می سازد که این مسئله با نقل و انتقال اندکی از وزن بار به شکم و بهسازی چگونگی حمل، نیرو موجود بر روی ستون فقرات را کم می کند. اتصالات این نوع کمربند از جنس پلاستیک سبک، کارآمد و مستحکم در مقابل ضربه و گرما تولید شد.ه است.

  • مواد راحت و دارای توانایی تنفس

یک کمربند مطلوب طبی دارای توانایی کشسانی مطلوب برای کم کردن درد قسمت تحتانی کمر، از یک ماده نرم و دارای امکان تنفس ایجاد شده است. دیگر لزومی ندارد در خصوص ساییدگی قشر پوست ، تحریک و یا سوزش و خارش پوست تشویش داشته باشید چرا که این نوع کمربند ها به آسانی و بدون تولید اصطکاک بر روی پوست واقع می شود.

  • کاربرد آسان

از مزایای کمربند طبی مناسب کاربرد آسان آن است. پروسه به کارگیری از کمربند کم کردن نیرو روی قسمت تحتانی کمر تقریبا ساده است. با این وجود برای داشتن مطلوب ترین و آسان ترین عملکرد و تناسب امکان دارد. بخواهید بار اول از شخص دیگر تقاضا کنید تا در پوشید.ن کمربند به شما یاری رساند. اگر به ارتریت دچار هستید بایستی مطمئن شوید که حلقه های دستی مطلوبی به کار برد.ه اید.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماد.ه  ارائه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت  پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *