کفی طبی مواجReviewed by سلگی on May 15Rating:

کفی طبی مواج

کفی طبی مواج بیشتر برای رفع خستگی و جلوگیری از اعمال فشار به پاها استفاده می شود و موارد استفاده درمانی آن ها محدود است و کفی های دیگر نیز بسته به نوع عارضه به صورت خاص مورد استفاده قرار می گیرند.

فروش کفی طبی کف پای صاف,فروش کفی طبی کفش,فروش کفی طبی,فروش کفی طبی پا,مراکز فروش کفی طبی کفش,مرکز فروش کفی طبی کفش,فروشگاه کفی طبی,فروش کفی های طبی,مرکز فروش کفی طبی,محل فروش کفی طبی,ساخت کفی طبی,ساخت کفی طبی شرق تهران,ساخت کفی طبی کفش,ساخت کفی طبی صافی کف پا,ساخت کفی طبی در کرج,ساخت کفی طبی در تهران,ساخت کفی طبی پا,ساخت کفی طبی در شیراز,ساخت کفی طبی در مشهد,ساخت کفی طبی در اصفهان,کفی طبی,کفی طبی ژله ای,کفی طبی کف پای صاف,کفی طبی افزایش قد,کفی طبی سیلیکونی,کفی طبی برای کف پای صاف,کفی طبی پا,کفی طبی برای صافی کف پا,کفی طبی چرمی,کفی طبی پای پرانتزی, خار پاشنه,خار پاشنه به انگلیسی,خار پاشنه درمان,خار پاشنه پا چیست,خار پاشنه+طب سنتی,خار پاشنه پا درمان,خارپاشنه و درمان,خارپاشنه ی پا,خارپاشنه در طب سنتی,خار پاشنه چیست؟,
کفی طبی

انواع کفی طبی مواج :

۱- کفی طبی عمومی مواج

این کفی ها کار پمپاژ خون، تقسیم وزن بدن در سطح کف پا و جذب شوک ها را انجام می دهند

۲- کفی طبی برای پاهای خاص

نوع پاهای خاص این کفی ها نیز برای ۳ دسته از افراد، یعنی کسانی که دارای خار پاشنه (زایده ای درقسمت جلوی استخوان پاشنه) هستند و هنگام راه رفتن، احساس درد در پاشنه می کنند یا افت قوس طولی پا دارند و همچنین برای استفاده، در بخش علمی تکمیلی در ارتوپدی و توانبخشی توصیه می شود. به علاوه کفی های مواج به واسطه جریان مواد سیال بر نقاط واکنش کف پا تاثیر می گذارند و با ماهیچه، رگ ها و تاندون ها سروکار دارند.

در کفش های تیز، کوچک ترین ضربه که به کفش وارد شود، مستقیماً به کمر منتقل می گردد. درحالی که در کفش های نوک گرد این ضربه ها گرفته می شود. در یک کفش طبی مناسب، پاشنه و پنجه کفش باید گرد و خورده شود تا فشار را کم کند و انرژی زیادی از فرد هنگام راه رفتن گرفته نشود. نصب یک کفی طبی مناسب در کفشی با این مشخصات باعث می شود، فرد احساس کند که در منزل نشسته و با غلتاندن پاهایش بر روی وردنه وریدهای پایش را استراحت می دهد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *