کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کفش طبی چیست و کاربرد آن کدام استReviewed by سلگی on Apr 29Rating: 5.0کفش طبی چیست و کاربرد آن کدام استکفش طبی با فناوری بیومکانیک و طراحی مدرن بهترین ابزار حفظ سلامت و بهبود عملکرد راه رفتن و فعالیت های ما هستند. کفش طبی با اصلاح وضعیت قرارگیری کف پا، کم کردن و کنترل ضربه ها وارده، ایجاد راحتی و پشتیبانی از تمامی اجزای پا زرهی در مقابل تمام آسیب ها است.

کفش طبی چیست و کاربرد آن کدام است

کفش طبی، کفش طبی چیست و کاربرد آن کدام است؛ موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کفش طبی چیست؟

کفش ها انواع گوناگونی دارند و بنابر وضعیت ظاهری یا کاربردشان تقسیم بندی می­شوند، کفش های مجلسی، اسپرت و یا کفش هایی که برای کارهای صنعتی یا ورزش های خاص کاربرد دارند. انواع کفش طبی با ظاهری زیبا و  با مهندسی پیچیده در ساخت به طور تخصصی موجب حفاظت و پشتیبانی از قسمت های مختلف پا می شوند. اگرچه کفش‌های‌طبی در مقابل کفش های تجاری هستند اما این نکته بدین معنا نیست که کفش‌های‌طبی از ظاهر خوبی برخوردار نیستند بلکه امروزه با پیوند خصوصیت طبی و زیبایی، این کفش ها دارای ظاهری مناسب هستند و موجب می شوند پا در حالتی مناسب قرار گیرد.

کفش‌طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

کفش طبی با اصلاح وضعیت قرار گیری پا و پشتیبانی از تمامی اجزای آن از جمله کف و مچ پا به ما کمک می­کند بدون احساس خستگی به فعالیت بپردازیم و حتی درد های موجود در پا را تسکین دهیم. زمانی که کفی کفش ما قسمت های قوس دار کف پا را پر می­کند، کف و پاشنه­ی پای ما در بهترین حالت خود قرار گرفته و کمترین فشار را تحمل خواهد کرد.

همچنین طراحی کفش‌طبی به نحوی ست که با کم کردن فشار موجود بر روی مچ و قرار دادن آن در شکل صحیح خود، حتی با وجود فعالیت های طولانی و سخت نیز اجازه نمی­دهد فشار و خستگی حاصل از فعالیت روزمره تماما بر روی مچ تخلیه شود که همین امر موجب کاهش درد و بهبود وضعیت پا می­گردد. قسمت رویه این کفش ها نیز انعطاف متناسبی دارد تا برای انواع فعالیت هایی مثل پیاده روی و دویدن بهترین فضای مانور را برای پا به ارمغان بیاورد. کفش طبی با طراحی ویژه­ی خود به بهترین شکل از اجزای پا حمایت کرده و اجازه نمی­دهد پای شما در وضعیت نامناسب و مستعد آسیب قرار گیرد و انتخاب آن قدمی درست و بزرگ به سمت حفظ سلامتی است.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *