کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


کفش طبی، محافظی قدرتمند برای پاReviewed by سلگی on Apr 26Rating: 5.0کفش طبی، محافظی قدرتمند برای پاکفش طبی با فناوری بیومکانیک و طراحی مدرن بهترین ابزار حفظ سلامت و بهبود عملکرد راه رفتن و فعالیت های ما هستند. کفش طبی با اصلاح وضعیت قرارگیری کف پا، کم کردن و کنترل ضربه ها وارده، ایجاد راحتی و پشتیبانی از تمامی اجزای پا زرهی در مقابل تمام آسیب ها است.

کفش طبی، محافظی قدرتمند برای پا

کفش طبی، کفش طبی، محافظی قدرتمند برای پا موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

کفش طبی، زره قلب شما

یکی از مهمترین آیتم هایی که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند کفش طبی است. از زمان های قدیم بسیار شنیده­ایم که پا قلب دوم ماست. این سخن گزافه نیست، چرا که بسیاری از فعالیت های روزمره یا فوق العاده­ی ما مثل راه رفتن یا ورزش های پیچیده به سلامت و قدرت پاهایمان بستگی دارد. دانستن همین امر کافیست تا اهمیت توجه به سلامت پا را درک کنیم و در عمل نیز آن را مدنظر قرار دهیم. پای انسان در زمان ساکن ایستادن وزنی معادل وزن کل بدن را تحمل، در زمان راه رفتن ضربه هایی به میزان دو برابر وزن کل بدن و در هنگام دویدن حتی تا چند برابر وزن فرد را متحمل می شود؛ همچنین اولین قسمت پا که چنین فشار و ضربه هایی را دریافت میکند کف پای ماست. ازین رو پر واضح است مراقبت از این اندام نه یک اقدام فوق العاده­ی جانبی، که اقدامی ضروری است.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

کفش ما به مثابه خانه و مراقبت کننده اصلی پاها نقش اساسی در حفظ سلامت یا به خطر انداختن قلب دوم ما را دارد، همان طور که کفشی مناسب و استاندارد میتواند در بهبود وضعیت یا حفظ سلامت پا به ما کمک کند، کفش نامناسب و غیراستاندارد نیز به راحتی و در کوتاه مدت اثرات سوء خود را نمایان میکند و قدرت و صحت پا را از ما میگیرد. طراحی، فرم داخلی و متریال به کار برده شده در کفش میتواند به ما بگوید چه کفشی برای پای ما مناسب است.

کفش طبی با فناوری بیومکانیک و طراحی مدرن بهترین ابزار حفظ سلامت و بهبود عملکرد راه رفتن و فعالیت های ما هستند. کفش طبی با اصلاح وضعیت قرارگیری کف پا، کم کردن و کنترل ضربه ها وارده، ایجاد راحتی و پشتیبانی از تمامی اجزای پا زرهی در مقابل تمام آسیب ها است.  همچنین کاهش درد ناشی از ایستادن های طولانی مدت یا فعالیت های سنگین، تصحیح مشکلات پا، افزایش تحرک و حتی افزایش گردش خون از نتایج استفاده از کفش طبی مناسب هستند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *