ویژگی کفی طبی نامناسبReviewed by سلگی on Jul 7Rating:

ویژگی کفی طبی نامناسب

در این مقاله به این موضوع می پردازیم که کفی طبی نامناسب چه ویژگی هایی دارد و استفاده از آنها چه عواقبی در پی خواهد داشت؟براساس مطالعاتی که در دانشگاههای مطرح کشور ژاپن انجام گرفته، یک جفت کفی طبی مناسب نه تنها راحتی قدم هایتان را به همراه می آورد، همچنین به صورت بالقوه در کاهش آسیب به اندام تحتانی شما موثر است.

کفی طبی
کفی طبی

علاوه بر این کفی ها میتواند دردهای حین تمرین را کاهش داده یا از وقوع آن جلوگیری کند، اما اگر زمان زیادی از استفاده از این کفی ها بگذرد، کارایی خود را به تدریج از دست می دهند. اما باید در حین استفاده از کفی طبی های خود به این سوالات جواب بدهید: اول اینکه آیا کفی های شما حالت حفاظت کننده خود را از دست داده اند؟ و یا اینکه آیا آثاری از پارگی یا ترک در کفی شما مشاهده شده؟

اگر این چنین است باید به شما بگوییم که کفی طبی کفش شما کارایی مفید خود را از دست داده اند و استفاده از آنها علاوه برای اینکه دیگر برای پاهای شما مفید نیستند بلکه بسیار مضر نیز می باشند.در واقعاین کفی ها نه تنها دیگر کمکی به شما نمیکند بلکه حتی خطرناک نیز خواهد بود. استفاده از کفی هایی که تاریخ مصرفشان گذشته میتواند منجر به پا درد، کمردرد و آسیب طولانی مدت به بافتهای بدن گردد. اگر عارضه ای که منجر به مراجعه شما به پزشک بوده ،‌ مجددا ظاهر شده،  نشان می دهد که شما باید کفی هایتان را عوض کنید. به همین خاطر است که چکاپ سالیانه کف پا برای پیشگیری از آسیبهای احتمالی  توصیه میگردد.

حال اگر میخواهید به حداکثر کارایی و راحتی در حین گام برداشتن دست پیدا کنید، از کفی های طبی اختصاصی استفاده کنید. بزرگترین مشکلی که کفی های پیش ساخته دارند این است که برای پای میانگین جمعیت ساخته شده اند. اگر از درد پا رنج میبرید،‌مراجعه به یک پزشک میتواند کمک کننده باشد. گاهی ممکن است حتی شما فکر کنید کف پای صافی دارید اما در معاینات پزشکی معلوم میشود که پای شما نرمال بوده یا حتی قوس اضافی داشته، لذا استفاده از کفی های اشتباهی میتواند آسیب زیادی به شما وارد نماید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *