کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


معرفی انواع ارتوز انگشت، ارتوز هیپ و کفش های بریسReviewed by سلگی on Jul 17Rating: 5.0معرفی انواع ارتوز انگشت، ارتوز هیپ و کفش های بریسانواع ارتوز به عنوان تجهیزات ارتوپدی برای استفاده کوتاه مدت یا دائمی استفاده می شوند. پس از جراحی ها معمولا برای تثبیت هدفمند اندام و کنترل حرکتی می توان از ارتوز ها استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی ارتوز شست، ارتوز هیپ و کفش های بریس بپردازیم.

معرفی انواع ارتوز انگشت، ارتوز هیپ و کفش های بریس

انواع ارتوز، معرفی انواع ارتوز انگشت، ارتوز هیپ و کفش های بریس موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

معرفی انواع ارتوز انگشت، ارتوز هیپ و کفش های بریس

انواع ارتوز به عنوان تجهیزات ارتوپدی برای استفاده کوتاه مدت یا دائمی استفاده می شوند. بر خلاف باندهای انعطاف پذیر، آنها از مواد مستحکم تری مانند پلاستیک ساخته می شوند تا حرکات را محدود کنند یا بدشکلی های اسکلتی را اصلاح کنند. پس از جراحی ها معمولا برای تثبیت هدفمند اندام و کنترل حرکتی می توان از ارتوز ها استفاده کرد. در این مطلب قصد داریم به معرفی ارتوز شست، ارتوز هیپ و کفش های بریس بپردازیم.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

انواع ارتوز انگشت

انواع ارتوز انگشت برای ترمیم مفاصل انگشتان آسیب دیده، بهبودی پس از عمل، جلوگیری از پیشرفت بدشکلی و افزایش عملکرد انگشت استفاده می شوند.

این وسایل ممکن است برای افرادی مناسب باشد که دچار عوارض زیر هستند:

  • روماتیسم مفصلی
  • بدشکلی گردن قو یا قوز گردن
  • بدشکلی بوتونیه
  • انگشت پتک یا چکشی

ارتوز هیپ

ارتوز هیپ را می توان برای کمک به قرارگیری مناسب مفصل ران استفاده کرد. در کودکان خردسال اغلب برای کمک به رشد مناسب مفصل ران استفاده می شود. در حالی که در افراد بزرگسال هدف کاهش درد یا ایجاد ثبات مد نظر است.

این وسیله ممکن است برای افرادی مناسب باشد که دچار عوارض زیر هستند:

  • آرتروز
  • بیماری لگ کالو پرتس (LCPD)
  • ایجاد دیسپلازی هیپ (DDH)
  • تعویض مفصل ران بعد از عمل

کفش بریس

هدف از کاربرد کفش بریس افزایش طول پا برای تطبیق با اختلاف طول پا و ایجاد تکیه گاه برای حمایت از مچ پای ناپایدار است. متخصص پا ممکن است برای افراد مبتلا به مشکلات مزمن پا یا ساق پا کفش ارتوز تجویز کند. به عنوان مثال، افرادی که مستعد پینه هستند، می توانند فشار وزن بدن خود را با کمک این کفش ها روی پاهای خود توزیع کنند. ورزشکاران نیز ممکن است برای اصلاح مشکلات پای خود از این کفش ها استفاده کنند.

نکته در رابطه با دریافت مراقبت مناسب

انتخاب نحوه درمان با بریس مناسب نیاز به ارزیابی تخصصی توسط یک ارتوتیست معتبر دارد که در علم بیومکانیک و نحوه حرکت بدن آموزش دیده است. ضروری است انتخاب هر یک از ارتوز مورد نظر شما تحت نظارت ارتوتیست شما انجام گیرد. بنابراین لازم است اطمینان حاصل کنید که این محصولات برای مراقبت از نیازهای شما تناسب دارند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *