بهترین مدل کفش طبی زنانه

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


مزایای کفش طبی (پارت ۱)Reviewed by سلگی on May 3Rating: 5.0مزایای کفش طبی (پارت 1) کفش طبی یکی از مهمترین آیتم هایی است که بسیاری از افراد به آن نیاز دارند. از زمان های قدیم بسیار شنیده ایم که پا قلب دوم ماست. این سخن گزافه نیست، چرا که بسیاری از فعالیت های روزمره ما مثل راه رفتن یا ورزش های پیچیده به سلامت و قدرت پاهایمان بستگی دارد.

مزایای کفش طبی (پارت ۱)

کفش طبی، مزایای کفش طبی (پارت ۱) موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

مزیت های استفاده از کفش طبی

فقط حدود ۲۰ درصد از مردم به اصطلاح “پاهای کامل یا بدون نقص” دارند. شکل پا در این افراد دارای حالتی نرمال بوده و افراد برای راه رفتن نیاز به هیچگونه وسایل کمکی برا پشتیبانی از پا ندارند. اما بسیاری از افراد هستند که برای جلوگیری از ایجاد مشکلات حرکتی و همچنین پشتیبانی از پا در هنگام فعالیت های روزمره به وسایل کمک حرکتی مخصوصا کفش طبی نیاز دارند. پای افراد به عنوان پایه ای برای بدن عمل می کند. در چنین شرایطی هر گونه مشکلات و عدم قرار گیری صحیح کف پا بر زمین و در کفش می تواند اندام های دیگر نظیر ستون فقرات، لگن، کمر و … را نیز تحت تاثیر قرار داده و موجب بروز درد در این اندام ها شود. کفش های طبی می توانند با مشکلات مربوط به پا مقابله کنند و دارای مزایایی مهمی هستند که در زیر به آنها اشاره شده است:

کفش‌طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

پشتیبانی عالی برای پا:

عدم مراقبت از پاها می تواند موجب مشکلات دردناکی در پا مانند التهاب کف پا یا صافی کف پا شود. با گذشت زمان، ناراحتی ناشی از این شرایط می تواند تحرک فرد را محدود کند. کفش های طبی با پشتیبانی تخصصی از قوس کف پا کمک می کنند تا کل پا در یک فضای بالشتک مانند نگه داشته شود. کفش طبی مشکلات مربوط به همترازی پا را اصلاح می کند، درد را به حداقل می رساند و از بدتر شدن مشکلات موجود جلوگیری می کند. افرادی که دارای مشکلاتی مختلفی در پاهای خود هستند، می توانند با پوشیدن مداوم کفش های ارتوپدی این مشکلات را به حداقل رسانده و سلامتی و راحتی را به پاهای خود هدیه کنند. هزینه ای که فرد در قبال تهیه کفش‌طبی پرداخت می کند در مقابل هزینه های مراجعه به دکتر برای کاهش درد های کف پا و کمر که در اثر پوشیدن کفش های نامناسب ایجاد می شود، بسیار ناچیز است.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *