کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


سوالات رایج درباره زانوی پرانتزی بزرگسالانReviewed by سلگی on Sep 9Rating: 5.0سوالات رایج درباره زانوی پرانتزی بزرگسالانزانوی پرانتزی می‌تواند در همه گروه‌های سنی رخ دهد و دلایل متفاوتی دارد. در برخی افراد این مشکل نیاز به درمان دارد، در برخی دیگر ممکن است بخشی طبیعی از رشد باشد. بزرگسالان مبتلا به آرتریت شدید اغلب به جراحی تعویض مفصل زانو فکر می‌کنند. در این مطلب به برخی از سوالات متداول درباره ژنوواروم در بزرگسالان می‌پردازیم.

سوالات رایج درباره زانوی پرانتزی بزرگسالان

زانوی پرانتزی، سوالات رایج درباره زانوی پرانتزی بزرگسالان موضوعی است که در این مقاله درباره آن صحبت می‌کنیم.

سوالات رایج درباره زانوی پرانتزی بزرگسالان

زانوی پرانتزی می‌تواند در همه گروه‌های سنی رخ دهد و دلایل متفاوتی دارد. در برخی افراد این مشکل نیاز به درمان دارد، در برخی دیگر ممکن است بخشی طبیعی از رشد باشد.  بزرگسالان مبتلا به آرتریت شدید اغلب به جراحی تعویض مفصل زانو فکر می‌کنند. با این حال، اگر فرد بالغ جوان‌تر باشد، مثلاً در دهه 20، 30 یا 40 سالگی، ممکن است یک عمل جراحی برای تنظیم مجدد استخوان در نظر بگیرد.

با انجام این روش که استئوتومی نامیده می‌شود، اغلب می‌توان نیروهای وارد بر مفصل زانو را از قسمت ناسالم مفصل به قسمت سالم مفصل منتقل کرد و هم‌راستایی زانو را ایجاد کرد. در این مطلب به برخی از سوالات متداول درباره ژنوواروم در بزرگسالان می‌پردازیم.

علت زانوی پرانتزی در بزرگسالان چیست؟

استئوآرتریت یک علت بالقوه در بزرگسالان مبتلا است. این یک نوع رایج آرتریت است که همچنین باعث درد مفاصل، سفتی، محدودیت دامنه حرکتی، بزرگ شدن مفاصل و تورم آنها می شود.

کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

آیا زانوی پرانتزی با افزایش سن بدتر می شود؟

آن معمولاً تنها در صورتی با افزایش سن بدتر می شوند که ناشی از یک بیماری یا بیماری زمینه ای باشد. به عنوان مثال، بیماری استخوان پاژه یک اختلال نادر است که به طور معمول جمعیت مسن را تحت تاثیر قرار می دهد. یکی از علائم این بیماری بزرگ شدن استخوان ها است که می تواند منجر به خمیده شدن پاها شود

آیا بریس‌های پا برای کودکان نوپا با پاهای خمیده وجود دارد؟

بریس‌های پا را می توان برای کودکان نوپا با پاهای خمیده ناشی از بیماری بلانت استفاده کرد. همانطور که کودک رشد می کند، بریس، پاهای او را به حالت صاف‌تر هدایت می‌کند تا از خم شدن پاها جلوگیری کند. بهبود اغلب در 12 ماه اول این درمان مشاهده می‌شود. اگر پاهای کودک تا سن 4 سالگی هنوز بهبود نیافته باشد، ممکن است نیاز به جراحی باشد

اصطلاح پزشکی زانوی‌پرانتزی چیست؟

زانوی پرانتزی، ژنوواروم، پاهای کمانی و تغییر شکل واروس اصطلاحات پزشکی هستند که برای توصیف پاهای خمیده استفاده می شوند. در این بیماری مفصل زانو به سمت بیرون خم یا خم شده است.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی آماده ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱- طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲- بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵- ساخت کفی‌طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰- ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *