کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان


دلایل استفاده از کفش طبیReviewed by سلگی on Apr 24Rating: 5.0دلایل استفاده از کفش طبییکی از مناسب ترین انواع کفش که درسالهای اخیر رواج زیادی داشته، کفش طبی می باشد. زیرا نسبت به کفش های دیگر بسیار راحت بوده و آسیب کمتری را به کمر یا زانو وارد میکند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص در ادامه مطلب همراه ما باشید.

دلایل استفاده از کفش طبی

کفش طبی، دلایل استفاده از کفش طبی موضوعی است که قصد داریم در این مقاله درباره ی آن بنویسیم.

یکی از مناسب ترین انواع کفش که درسالهای اخیر رواج زیادی داشته، کفش طبی می باشد. زیرا نسبت به کفش های دیگر بسیار راحت بوده و آسیب کمتری را به کمر یا زانو وارد میکند. همانطور که همه ما می دانیم پزشکان پاها را قلب دوم انسان نامیده اند، پس باید در انتخاب کفش دقت و وسواس زیادی را به خرج داد. کفش های طبی و تاثیری ان بر راه رفتن وسلامت پاها می باعث می شود اولویت اول ما در انتخاب کفش باشد. علاوه براین اگر پاها و انگشتان ما در کفش هایمان راحت نباشند بر عضوهای دیگر بدن تاثیر جبران ناپذیری می گذارد.

فواید استفاده از کفش طبی

کفش طبی
کفش طبی ، کفی طبی ، اسکن پا ، بریس ، ساخت بریس ، درمان زانوی پرانتزی ، درمان انحراف ستون فقرات ، درمان کف پای صاف ، ارتوز ، ارتوپدی در ستارخان

همانطور که گفتیم استفاده از کفش طبی فایده های زیادی دارد که در ادامه متن به بعضی از آنها اشاره میکنیم: مهمترین فایده این کفش ها این است که باعث حفاظت از قوس کف پا شده و از آسیب رسیدن به پاشنه پا جلوگیری میکند، همچنین دردهای را که از راه رفتن ناشی میشوند کاهش می دهد.

تحقیقات به عمل آمد.ه حاکی از آن است که هر شخص روزانه میانگین حداکثر ده هزار قدم پیاده راه می رود. پس اگر کفش راحت نباشد پا درد زیادی گریبان گیرش می شود. کفش های طبی به افزایش جریان خون کمک کرده و به دلیل داشتن پارچه طبی به کار رفت.ه در آن باعث جلوگیری از تعرق پا می شود.

از دیگر مزایای این مدل کفش برای افراد دیابتی است در این افراد خون به مقدار لازم به پاها نمی رسد. این در حالی است که پوشید.ن این کشها باعث شد.ه خون بیشتر به پاهایشان برسد. کفش طبی برای افرادی که بست.ه به نوع شغلشان بایستی زمان طولانی سرپا باشند انتخاب بسیار خوبی می باشد. زیرا در این کفش ها نوعی بالشتک مواد به کار رفت.ه که باعث راحت بودن پا در مدت زمان طولانی می شود. با توجه به اینکه لایه داخلی آنها ساخت.ه شد.ه از لایه سیلیکونی منعطف است، باعث جلوگیری از خشکی زانو میشود.

دلایل اصلی استفاده از انواع کفش طبی

بی شک یکی از دلایل بارزی که خیلی ها تشویق به پوشید.ن انواع کفش طبی می کند راحتی بالا و سرعتی است که در راه رفتن و پیاده روی افراد مشاهده می شود. به علاوه آنکه این مدل کفش های زیبا با ظاهری شیک و عامه پسند دارند در انواع طرح ها و مدل های متنوع تولید گشت.ه و روانه بازار می شوند.

کلینیک تخصصی ارتوز و پروتز آرمیس طب مفتخر است با به کار گیری کارشناسان مجرب ارتوپدی فنی  آماد.ه  ارایه خدمات زیر به کلیه ی بیماران و مراجعه کنندگان گرامی باشد:

۱-   طراحی و ساخت انواع اسپلینت های کودکان و بزرگسالان

۲-  بریس های اصلاح کننده دفورمیتی های زانو و انحراف ستون فقرات و وسایل کمکی مختلف جهت اندام ها

۳- طراحی و ساخت  پروتزها ی اندامها شامل زیبایی، مکانیکی و الکترونیکی

۴- اسکن فشاری کف پا و تجزیه و تحلیل راه رفتن با دستگاه های پیشرفته

۵-  ساخت کفی طبی با روش های قالبگیری، CAD/CAM و…

۶- ساخت انواع کفی طبی و کفش طبی کودکان، کف پای صاف، دیابتی، دفورمیتی های پا، خارپاشنه و…

۷- درمان انحراف ستون فقرات بدون جراحی

۸- درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

۹- درمان صافی کف پا بدون جراحی

۱۰ – ساخت بریس – ساخت ارتوز

و کلیه ی خدمات مرتبط با ارتوپدی در کلینیک ارتوپد فنی آرامیس طب انجام می شود. جهت اخذ مشاوره همواره میتوانید در ساعات کاری کلینیک با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳

موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *