درمان زانوی پرانتزی و انواع ضایعات ناکامل نخاع

درمان زانوی پرانتزی و انواع ضایعات ناکامل نخاعReviewed by ندا سلگی on May 20Rating: 5.0درمان زانوی پرانتزی و انواع ضايعات ناکامل نخاعدرمان زانوی پرانتزی با طب سنتی,درمان زانوی پرانتزی,درمان زانوی پرانتزی با ورزش,درمان زانوی پرانتزی با جراحی,درمان زانوی پرانتزی با بریس,درمان زانوی پرانتزی در نوجوانان,درمان زانوی پرانتزی در بزرگسالان,درمان زانوی پرانتزی در کودکان,درمان زانوی پرانتزی در بزرگسالی,درمان زانوی پرانتزی با لیزر,

درمان زانوی پرانتزی و انواع ضایعات ناکامل نخاع

درمان زانوی پرانتزی و انواع ضایعات ناکامل نخاع

درمان. .زانوی .پرانتزی. و انواع ضایعات ناکامل نخاع Cranial knee treatment and incomplete spinal cord injury

انواع ضایعات ناکامل نخاع


(Anterior Cord 1. سندرم آسیب قسمت قدامی نخاعفقدان کامل حرکت و فقدان حس درد و حرارت : Syndrome)زیر سطح ضایعه رخ می دهد ولی حواس عمقی ٬ وضعیت وارتعاش (دیاپازون) باقی میمانند. پیشآ گهی آن خوب نیست.
( Central Cord Syndrome) 2. سندرم قسمت مرکزی نخاع: در اثر خونریزی یا نکروز سلولهای مرکزی نخاع رخ می دهد وحس و حرکت اندامهای تحتانی بیشتر از اندامهای فوقانی باقیمانده است. حس اطراف مقعد وجود دارد.
( Brown – Sequard Syndrome) 3. سندرم براون سکوارد: به علت آسیب نیمی از نخاع رخ میدهد و موجب فلج عضلات در طرف آسیب دیده و اختلال حس در طرف ضایعه میشود.

۴٫ آسیب ریشههای عصبی : در آسیبهای عصبی از دهمین مهرهپشتی به پایین رخ می دهد؛ عدم تطابق علایم بالینی فلج با محلآسیب فقرات وجود دارد و علایم عصبی پایینتر از محل ضایعهاستخوانی میباشند.

انواع ضایعات نا کامل عصبی

۱٫ سندرم قدامی نخاع
۲٫ سندرم مرکزی نخاع
۳٫ سندرم براون سکوارد
۴٫ آسیب ریشه های عصبی

 

درمان. زانوی .پرانتزی و انواع .ضایعات ناکامل نخاع

این مقاله ممکن است با کلمات درمان زانوی پرانتزی با طب سنتی,درمان زانوی پرانتزی,درمان زانوی پرانتزی  با ورزش,درمان زانوی پرانتزی با جراحی,درمان زانوی پرانتزی با بریس,درمان زانوی پرانتزی در نوجوانان,درمان زانوی پرانتزی در بزرگسالان,درمان زانوی پرانتزی در کودکان,درمان زانوی پرانتزی در بزرگسالی,درمان زانوی پرانتزی با لیزر, نیز در گوگل جستجو شود.

درکلینیک آرامیس طب با توجه به آزمایش کلیه ی راه های متخصصان این کلینیک توانسته اند راه های موثر و زود بازده را در جهت درمان زانوی پرانتزی بدون عمل جراحی پیدا کنند که شما میتوانید با تماس با کارشاسان این مجموعه ا زمشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳
موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *