بهترین نوع ارتوز و کفی طبیReviewed by سلگی on Sep 18Rating:

بهترین نوع ارتوز و کفی طبی

بهترین نوع ارتوز و کفی طبیبا توجه به مدل کفشی انتخاب می‌شود که بیمار متناسب با موقعیت شغلی و اجتماعی خود پسندیده و آن را به پا می کند. به عنوان مثال برای بیماران شاغل در مکان های رسمی اداری که به طور روزانه از پا درد معمول اذیت می شوند، کفی متناسب با کفش‌ های رسمی ساخته می شود. کفی طبی کفش پا را ثابت نگه می دارد و وزن بدن را به شیوه‌ ای یکنواخت‌ تر توزیع و تحمل می کند تا از تحمیل فشار بیش از حد بر یک بخش از کف پا و یا کمر جلوگیری کند.

اگر به یک بیماری جدی مبتلا هستید یا صرفاً می‌خواهید سلامتی و راحتی بدن و پاها را تا حد امکان به وجود آورید، بهترین راهکار تهیه کفی‌ های طبی خاصی می باشد که مخصوص پای شما طراحی و تهیه می شود. کفی طبی و ورزشی و سفارشی و زیبایی که پس از قالب‌ گیری آماده می‌ گردد، کاملاً اندازه پای  شما می باشد و سلامت پای شما را تامین می کند و بیشترین آسایش و امنیت و راحتی را به پاهای شما می دهد.

بهترین نوع ارتوز و کفی طبی
Orthosis Orthopedic Shoes

بهترین نوع ارتوز و کفی طبی با توجه به مدل کفشی انتخاب می‌شود که آن گروه از ورزشکاران که مانند بازیکنان فوتبال و راگبی کفش ورزشی مخصوص به پا می‌کنند، به کفی‌های خاصی مانند کفی فوتبالی برای کفش‌های جذب خود نیازمندند. این کفی‌ فوتبالی باید هیل کاپ و نگهدارنده گودی کف پا را دارا باشد تا بیشترین حمایت را از پای بیمار به عمل آورد. به علاوه کفی فوتبالی باید خاصیت ضربه‌ گیری داشته باشد تا فشار و کشش روی عضله‌ها را کمتر کند و از آسیب دیدگی ممانعت به عمل آورد.

آرامیس طب پیشرو در تهیه و تولید و ارائه محصولات و خدمات مرتبط با : کفش طبی ، دوخت کفش طبی ، فروش کفش طبی ، کفش طبی چرم ، کفی طبی ، ساخت کفی طبی ، فروش کفی طبی ، اسکن پا و انواع بریس در خدمت تمام مشتریان و مراجعه  کنندگان گرامی میباشد.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های تماس موجود در بخش تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *