انواع درمان زانوی پرانتزی

درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی


انواع درمان زانوی پرانتزیReviewed by آرامیس طب on May 1Rating: 5.0انواع درمان زانوی پرانتزی

انواع درمان زانوی پرانتزی

انواع درمان زانوی پرانتزی، موضوعی است که قصد داریم در این مقاله در مورد آن بنویسیم . همانگونه که در مقالات قبلی اشاره کردیم دقیقا برخلاف زانوی ضربدری، اگر شما دچار زانوی پرانتزی باشید،جهت تست این عارضه چنانچه قوزک پای خود را به هم بچسبانید، در این حالت زانوهای شما دور از هم می ایستند. در علم پزشکی پزشکان به زانوی ضربدری، ژنو واروم میگویند، ژنو واروم پا در میان کودکان کمتر از ۱۸ ماه کاملا طبیعی و جای نگرانی وجود ندارد.
قوس پا در سنین بالاتر و دوران نوجوانی می تواند منجر به احساس ناراحتی در ناحیه لگن، زانوها یا مچ پاها شود.

زانوی پرانتزی فیزیولوژیک

زانوی پرانتزی فیزیولوژیک در اکثرمواقع با رشد کودک بصورت خودبخود اصلاح می گردد. چنین چیزی معمولا در سنین سه تا چهارسالگی اتفاق می افتد.

بیماری بلانت چیست ؟

عدم درمان بیماری بلانت که مربوط به دوران کودکی یا درمان نکردن نرمی استخوان منجر به پیشرفت و بدتر شدن قوس پا در دوران نوجوانی و جوانی می شود. کودکی که دچار بیماری بلانت است بواسطه فشارهای غیرعادی که روی مفاصلش وارد می شوند دچار تغییر شکل پا می شوند.

چگونگی درمان پای پرانتزی

البته بهتر است که این نکته را بدانمید که دیدن پای پرانتزی در کودکان تا سن سه سال میتواند طبیعی باشد. اما اگر بعد از سن سه سالگی این عارضه را در کودکان و نوجوانان خود دیدید بهتر است که. به سرعت نسبت به درمان پای پرانتزی بدون جراحی در وحله ی اول اقدام کنید. البته لازم به ذکر است که این قوس در پاها هیچ گونه دردی ایجاد نمی کند. اما در نظر داشته باشید که به جا ماندن این همواره در نظر داشته باشید که اگر پای پرانتزی بدون درمان بماند، منجر به بیماری جدی تری مانند التهاب مفاصل می شود.

درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی

درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی در کلینیک آرامیس طب :

انتخاب نوع درمان و ارائه تمرینات مناسب برای اصلاح زانوی پرانتزی نیازمند تخصص و تجربه فیزیوتراپیست های ماهر است که البته درکلینیک آرامیس طب با توجه به آزمایش کلیه ی راه های متخصصان این کلینیک توانسته اند راه های موثر و زود بازده را در جهت درمان زانوی پرانتزی بدون عمل جراحی پیدا کنند که شما میتوانید با تماس با کارشاسان این مجموعه ا زمشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳
موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *