موارد ضروری برای اسکن پا و کفی طبیReviewed by سلگی on Oct 4Rating:

موارد ضروری برای اسکن پا و کفی طبی

موارد ضروری برای اسکن پا و کفی طبی طبق مطالعات، کمتر از ۱۰ درصد از جمعیت جهان دارای پاهایی می باشند که به صورت طبیعی یا بی نقص شناخته می گردند، یعنی پایی که نیاز ندارد به هیچگونه مراقبت یا حمایت خاص برای حفظ شکل خود زمانی که وزن بدن روی آن است. کفش‌ های ارتوپدی و کفی‌ های طبی به عضلات، تاندون‌ها و استخوان‌ های پا کمک می کنند تا در بالاترین حد خود عملکرد داشته باشند.

کفی کفش طبی هنگامی که به طور مناسب برای درمان وضعیت پزشکی و سفارشی تجویز می‌شوند، درد را نه تنها در پا، بلکه در سایر قسمت‌های بدن مانند زانو، لگن و کمر هم کم می کنند. پاهای شما پا یرای نگهداری کل اسکلت‌تان می‌باشد، بنابراین در صورت کج شدن بر روی کل بدن تاثیر می گذارد.

 

 

موارد ضروری برای اسکن پا و کفی طبی
Scan the foot of the foot

 

کفی و کفش‌های طبی کلینیک تخصصی آرامیس طب اولین درمان برای انواع مختلف مشکلات پا که ناشی از عدم محافظت ارتوپدی کافی در هنگام راه رفتن و یا ایستادن می‌باشد را فراهم می‌کند. کفش و کفی‌های طبی به طور ویژه ای محبوب در بیماران، که از درد خفیف تا شدید رنج می‌برند و توصیه متخصص ارتوپدی به بیمار برای  طراحی کفی طبی سفارشی یا یک محافظ قوس پا می باشد.

علل ایجاد درد در زانو و کف پا

درد در ناحیه پا به علت مشکل در هر بخشی از پا است. استخوان‌ها، رباط‌ ها، تاندون‌ ها، عضلات، فاسیا، بستر ناخن، عروق خونی یا پوست، منبع درد پا هستند.  علت درد پا از طریق محل و با توجه به برخی از شایع‌ترین علل تشخیص داده شود.

( موارد ضروری برای اسکن پا و کفی طبی )

باعث افتخار و خوشحالی کلینیک ماست که از جدیدترین روش ها و پیشرفه ترین دستگاه ها مانند اسکن کف پا برای کلیه مراجعه کنندگان عزیز استفاده می کنیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *