درمان زانوی پرانتزی و انواع ضایعات طناب نخاعی

درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوهReviewed by yasin on May 11Rating: 5.0درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوه 

درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوه

درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوه    Treatment of braces and clavicle fractures ، در این مقاله قصد داریم تا در مورد درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوه     بنویسیم . اما بهتر از قبل از پرداختن به این موضوع در مورد درمان آسیب نخاعی  صحبت کنیم تا در  مقالات بعدی بتوانیم درک بیشتری از موضوع  درمان زانوای پرانتزی و شکستگی ترقوه    داشته باشیم.

درمان زانوی پرانتزی با طب سنتی,درمان زانوی پرانتزی,درمان زانوی پرانتزی با ورزش,درمان زانوی پرانتزی بدون جراحی,درمان زانوی پرانتزی در بزرگسالی,درمان زانو پرانتزی,درمان زانو پرانتزی با ورزش,درمان زانوهای پرانتزی,درمان زانو پرانتزی در بزرگسالان,درمان زانو پرانتزی بدون جراحی,

درمان شکستگی ترقوه

درمان این شکستگی در ا کثر موارد غیرجراحی است. جا انداختن دقیق این شکستگی به طور بست.ه امکانپذیر نبوده و لزومی هم ندارد. ثابت نگهداشتن عضو شکست.ه برای جوش خورد.ن کافی است. برای این کار میتوان یکی از روشهای زیر را به کار برد:
آویزان کردن اندام شکست.ه با پارچه سه گوش به گردن. که اندامرا حمایت کرده و از جابجا شدن و به پایین کشید.ه شدن قطعه خارجی در اثر وزن اندام جلوگیری میکند.
( Figure of بست.ن شانهها با باند به روش هشت لاتین ( ۸(شکل ۲ ۵)؛ این بانداژ شکستگی را جا نمی اندازد. و فقط اندام را حمایت و بی حرکت میکند. بانداژ باید هر ۲ ۳ روز
یک بار کنترل و تنظیم گردد.
بی حرکت کردن اندام به مدت ۲ ۳ هفته در کودکان و ۳ ۴هفته در بالغین کافی می باشد. و در غالب موارد باعث جوشخوردن این شکستگی میگردد.

لازم به ذکر است این مقاله علاوه بر عنوان مربوطه ممکن است با کلمات  زانوی پرانتزی,زانوی پرانتزی در کودکان,زانوی پرانتزی ویکی پدیا,زانوی پرانتزی چیست,زانوی پرانتزی و حرکات اصلاحی,زانوی پرانتزی خفیف,زانوی پرانتزی+درمان,زانوی پرانتزی چگونه درمان میشود,زانوی پرانتزی حرکات اصلاحی,زانوی پرانتزی در بزرگسالان, نیز در جستجوگر گوگل بای شما یافت شود.

زانوی پرانتزی بدون عمل جراحی در کلینیک آرامیس طب :

هماهنگونه در این مقاله بررسی کردیم درمان زانوی پرانتزی بدون عمل جراحی دارای روش های شناخته شد.ه و ناشناخته ای است که شاد بسیاری از آنها نیاز به آزمون و خطا دارد . درکلینیک آرامیس طب با توجه به آزمایش کلیه ی راه های متخصصان این کلینیک توانسته اند راه های موثر و زود بازده را در جهت درمان زانوی پرانتزی بدون عمل جراحی پیدا کنند که شما میتوانید با تماس با کارشاسان این مجموعه ا زمشاوره رایگان بهره مند شوید.

تلفن : ۰۲۱۴۴۳۸۶۰۷۳
موبایل : ۰۹۳۷۸۹۶۵۰۴۹

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *