بریس کمری چه کاربردی دارد؟

بریس کمری چه کاربردی دارد؟

بریس کمری چه کاربردی دارد؟

یک پزشک ارتوپد ممکن است یک بریس کمری را برای طیف وسیعی از شرایط تجویز کند.

به عنوان مثال، پزشک ممکن است برای درمان اسکولیوز که انحنای جانبی ستون فقرات است، یک ارتز را توصیه کند. آنها همچنین ممکن است برای کمک به بهبودی بیمار پس از جراحی یک ارتز پشتی تجویز کنند. یا شاید شما انتخاب کرده اید که این محصول بخرید تا در حین بلند کردن جعبه های سنگین در محل کار، از کمری ساکرال پشتیبانی کند.

در هر صورت، ارتز پشت برای بهبود سلامت ستون فقرات و کاهش کمردرد و مشکلات در آینده است. برای بسیاری از بیماران، بریس پشت یک راه حل غیر تهاجمی برای وضعیت دردناک کمر ارائه می دهد.
اگر پزشک ستون فقرات شما یک ارتز پشتی را تجویز کرده است که به آن ارتز نیز گفت.ه می شود، ممکن است تعجب کنید که چگونه بر زندگی شما تأثیر می گذارد. عادت کردن به استفاده از این محصول مدتی طول می کشد، اما قبل از اینکه متوجه شوید، به بخشی منظم از روتین شما تبدیل می شود. این به حفظ نگرش مثبت کمک می کند و به یاد داشته باشید که این محصول برای کمک به شما در برخورداری طولانی مدت از سلامتی بهتر است.

چه کسی از بریس کمری استفاده می کند؟

بریس برای طیف وسیعی از شرایط کاربردهای مختلفی دارد. به طور کلی، نقش اصلی آن محدود کردن تحرک ستون فقرات و ارائه پشتیبانی است. به عنوان مثال، ارتز های کمر معمولا برای نوجوانانی که اسکولیوز تشخیص داد.ه شد.ه است، تجویز می شود.

در صورتی که کودک هنوز در حال رشد است و انحنای ستون فقرات آنها  بین ۲۵ تا ۴۰ درجه است. ارتز اسکولیوز برای جلوگیری از انحنای بیشتر ستون فقرات با رشد کودک طراحی شد.ه است، با این امید که در آینده از نیاز به جراحی جلوگیری شود.

نشان داده شده است که در صورت استفاده طبق دستورالعمل، ارتز در حدود ۸۰ درصد از کودکان مبتلا به اسکولیوز، پیشرفت منحنی را متوقف می کند.

برای اینکه این محصول موثر باشد، ممکن است نیاز باشد که ۲۳ ساعت هر روز از ارتز استفاده شود تا زمانی که رشد کودک متوقف شود.

همانطور که کودک رشد می کند، زمان کمتری را صرف پوشیدن ارتز می کند و پس از بالغ شدن دیگر به آن نیازی نخواهد داشت.
سایر شرایطی که ممکن است استفاده از ارتز پشتی مفید باشد عبارتند از:

  • درد پایین کمر

  • بهبودی بعد از عمل

  • شکستگی فشاری مهره

  • اسپوندیلیت

  • آرتروز

  • فشار عضلانی

  • تنگی کانال نخاعی

  • فتق دیسک

کفی طبی – کفش طبی – بریس – اسکن پا – صافی کف پا – زانوی پرانتزی – ستون فقرات

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *