موارد تجویز بریس آرتروز زانوReviewed by سلگی on Aug 30Rating:

موارد تجویز بریس آرتروز زانو

 

در این مقاله می خواهیم موارد تجویز بریس آرتروز زانو را شرح دهیم. این نوع زانوبندها یک راه حل بیومکانیکی برای یک مشکل بیومکانیکی می باشند. درصد بسیاری از افراد مبتلا به آرتروز زانو، احساس درد و ناراحتی بیشتری در قسمت داخلی زانوی خود می کنند و بعضی افراد از پرانتزی شدن زانوهای خود شکوه می کنند. شکایت این افراد کاملا بجاست و از نظر علمی و تجربی نیز درصد تخریب کمپارتمان داخلی مفصل زانو بیشتر از کمپارتمان خارجی آن است. این تخریب با کم شدن فضای مفصلی و رسیدن دو سطح استخوان ران و ساق و ساییده شدن آنها روی هم اتفاق می افتد. این بریس ها با طراحی خاص خود و ایجاد یک سیستم سه نقطه فشار، بردارهای نیرو ها را بنحوی به زانو اعمال میکند که باعث جلوگیری از پرانتزی شدن زانو می شود و در جهت عکس به زانو اعمال نیرو می کند.

تحقیقات معتبر بین المللی نشان داده اند که میزان تاثیر این بریس حتی بر روی افرادی که دچار زانوی پرانتزی شده اند نیز بسیار مطلوب و رضایتبخش بوده است و اکثر افراد کاهش شدید درد و افزایش سطح عملکرد و میزان فعالیتشان را بازگو کرده اند.

موارد تجویز بریس آرتروز زانو شامل موارد زیر می باشد:

  • آرتروز خفیف تا شدید زانو
  • آسیب منیسک داخل یا خارجی پا
  • آسیب بخشی از غضروف زانو  chondral lesion
  • آسیب پلاتوی داخلی یا خارجی تیبیا
  • کیست  یا AVNدر زیر طبق تیبیا

 

 

موارد تجویز بریس آرتروز زانو
Brace arthritis knee

 

این بریس یک وسیله هوشمندانه و کاملا فانکشنال می باشد و فقط مختص مواقعی است که فرد در حالت ایستاده و یا در حال راه رفتن  می باشد و در حالت نشسته و درازکش تاثیر زیادی ندارد. کاهش فشار بر روی مناطق آسیب دیده، منجر به نزول شدید سطح درد می شود.

باعث افتخار و خوشحالی کلینیک تخصصی آرامیس طب است که در همه موارد رضایت مشتریان را بدست می آورد.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *