برترین مزایای کفش طبی

برترین مزایای کفش طبی

کفش طبی دارای مزایایی است که آن را از کفش طبیعی متمایز می کند. در این مقاله ۵ مزیت برتر این کفش را بررسی می کنیم.

۱٫ پشتیبانی عالی از پا

بدون حمایت مناسب از پا، پاهای شما می توانند به بیماری های دردناکی از جمله صافی کف پا و فاشیای کف پا دچار شوند. این ها می توانند به شدت تحرک شما را مختل کنند و باعث ناراحتی بی مورد شوند. و احتمالا هر چه مدت طولانی تری این مشکلات حل نشده باقی بمانند، بدتر می شوند.
کفش ‌های ارتوپدی با ارائه پشتیبانی بهتر از کل کفش – از بالشتک بهتر زیر پاشنه تا حمایت قوس قوی‌تر روی پای شما – در واقع می ‌توانند به تنظیم مجدد پای شما کمک کنند. این به جلوگیری از ناهماهنگی بیشتر پاها کمک کرده و به جلوگیری از درد و ناراحتی کمک می کند.

۲٫ جریان خون بهتر

کفش های ارتوپدی با اجازه دادن به پا برای حرکت در اطراف کفش و عملکرد مناسب در فضای راحت. به اصلاح مشکلات جریان خون و بهبود گردش خون در سرتاسر پا کمک می کنند. کفش طبی کسانی را که از درد عصبی رنج می‌برند، تسکین می دهد.

۳٫ کاهش درد پا

این کفش به گونه‌ای طراحی شده که با جلوگیری از ساییده شدن پاها به دیواره ‌های جانبی، از تحریک جلوگیری می ‌کند، در حالی که پاشنه‌ ها به گونه ‌ای طراحی شده‌اند که پاهای شما را از فشار دادن بیش از حد به جلو و ایجاد ناراحتی بیشتر جلوگیری می‌کند.

بهتر از همه، هرچه مدت طولانی‌تری کفش‌های ارتوپدی بپوشید، از آسیب بیشتر به سلامت پای خود جلوگیری می‌کنید.

۴٫ مشکلات موجود پا را تصحیح کنید

اکثر مشکلات عمده پا در نتیجه ناهماهنگی پاها یا فشار بیش از حد قوس ها است. صافی کف پا و قوس‌های آسیب ‌دیده می‌تواند باعث درد شدید برای واکرها در هر سن، شکل و اندازه باشد و هر چه مدت زمان طولانی‌تری یک واکر بدون درمان باشد، ناراحتی شدیدتر خواهد شد. کفش ارتوپدی مشکلات موجود پا را با مدت طولانی‌ تری که آن ها را بپوشید، اصلاح می کند، پاها را مجددا مرتب کرده و هر بار که آن ها را می‌پوشید، قوس ‌هایی را برای راحتی بیشتر حفظ می‌کند.

۵٫ بهبود تحرک

یکی از مسائل کلیدی که کسانی که از درد شدید پا با آن رنج می‌برند، فقط خود درد یا ناراحتی ناشی از گردش خون ضعیف نیست. بلکه عدم تحرک و محدودیت‌هایی است که بر توانایی شما برای کاوش، ماجراجویی و لذتبردن ایجاد می‌کند. صافی کف پا، فاسیای کف پا، بونیون، خار پاشنه و انگشت چکشی همگی می توانند نقش مهمی در کاهش تحرک داشته باشند. و بیرون آم.دن و دور زد.ن را به منبع بزرگی از درد برای پیاده روی ها در همه جا تبدیل کنند.
برای بسیاری از مبتلایان به درد پا، کلید بازگرداندن آن تحرک ممکن است فقط کفش های ارتوپدی باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *