بالش های طبی مناسب خوابReviewed by سلگی on Feb 27Rating:

بالش های طبی مناسب خواب

بالش های طبی به 2 دسته ی اصلی فوم دار و بادی تقسیم بندی می شوند.توصیه بیشتر متخصصان، استفاده از انواع فوم دار است اما نوع بادی این بالش ها هم به علت حمل و نقل آسان برای مسافرت یا استفاده داخل ماشین بسیار مناسب است.

بالش طبی خواب
بالش طبی خواب

انواع بالش از نظر کارایی:

  • بالش های دورگردنی
  • بالش های مخصوص خواب
  • بالش مخصوص زانودرد
  • بالش مخصوص بارداری
  • بالشهای گرد مخصوص نشستن
  • طرز استفاده از بالش های طبی

بالش های مخصوص خواب:
اگر بخواهید بالش طبی مخصوص خواب بخرید باید گزینه مورد نظرتان را از بین انواع هوشمند یا همان فوم دار آن ها انتخاب کنید. بالش های بادی مخصوص خواب چندان طبی نیستند و کارکرد خارق العادهای هم ندارندتفاوت بارز بین بالش های هوشمند مخصوص خواب و بالش های معمولی که شاید خیلی از ما هنگام خواب از آن ها استفاده می کنیم، این است که این بالش ها صاف و یک تکه نیستند. بخش پایینی این بالش ها کمی برآمده تر از سایر بخش هایش است تا بتواند به راحتی گودی گردن را پوشش دهد.

بالش طبی خواب
بالش طبی خواب

طرز استفاده از بالش های طبی:

بالش های طبی، به ویژه آن هایی که مخصوص زیر سر گذاشتن هنگام خواب هستند، معمولا باروکش های روشن و کرم رنگ در بازار موجود هستند و تمام انواع شان هم قابل شستشو هستند اما برای این که بالش تان عمر مفید بیشتری داشته باشد و دیرتر رنگ و رویش برود و کهنه شود، بهتر است خودتان با یک روبالشی دور آن را بپوشانید. این طوری می توانید هر دو هفته یک بار خیلی راحت، روکش آن را باز کنید و بشویید؛ بدون این که آسیبی به بالش تان برسد. بالش های بادی را به هیچ عنوان با دهان باد نکنید. می توانید برای باد کردن این نوع بالش ها از یک تلمبه دستی کوچک خانگی استفاده کنید. برای جلوگیری از سوراخ شدن هم باید آن ها را روکش کنید و کمتر بادشان کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *