گردنبند طبی فیلادلفیا

گردنبند طبی فیلادلفیا

این محصول بیشترین کنترل حرکات را در بین گردنبندهای معمول دارا است. و حدوداً ۷۰ درصد حرکات کششی ، ۵۷ درصد از حرکات چرخشی را ۳۳ درصد از حرکات خم شدن به طرفین را محدود می کند.

از موادی تهیه شد.ه است که قابل شستشو و تمیز کردن می باشد. مانع خوردن و آشامیدن نمی گردد. جنس آن بسیار سبک و بوده و مواد اولیه آن با پوست بدن سازگاری کامل دارد و در نتیجه هیچگونه حساسیت پوستی ایجاد نمی کند.

گردنبند فیلادلفیا
گردنبند فیلادلفیا

نحوه عملکرد :

اورتزی که تحت عنوان گردن بند طبی فیلادلفیا در اختیار شماست یکی از تولیدات میباشد. که از شناخت.ه شد.ه ترین و موثرترین اورتزهای گردنی است که در درمان ویا کمک به درمان اختلالات ناشی از آسیبهای ضربه ای و غیر ضربه ای گردن استفاده میشود.

در بسیاری از بیماریهای مهره های گردنی و نیز پس از جراحیهایی که بر روی مهره های این ناحیه انجام میشود، محدودیت حرکتی در تمام جهات نیاز میباشد. و این اورتز بیشترین ثبات حرکتی در جهات مختلف را از میان اورتزهای پیش ساخت.ه ایجاد میکند و میتواند تا حد قابل قبولی فشار را از روی مهره های گردن بکاهد. و وزن سر را به کمربند شانه ای منتقل کند.

شکستگیهای ثابت مهره های گردن که در حوادث یا آسیبهای ورزشی حادث میشود نیاز به ثابت نگه داشتن گردن جهت تسکین درد و درمان دارند.

 آرتروز و پردلاپس دیسک فقرات گردنی که یکی از شایعترین بیماریهای فقرات گردن میباشد. موجب فشار به ریشه های عصبی و ایجاد درد و بی حسی گزگز شدن در اندام فوقانی میشود. ضعفهای عضلانی ناحیه گردن و کشیدگیهای ناگهانی و بیش از حد و وضعیتهای غلط در ایستادن، نشستن، خوابیدن و غیره میتواند عامل بروز درد در ناحیه گردن با منشاء عضلانی شود.

گردنبند فیلادلفیا
گردنبند فیلادلفیا

مضرات عدم مصرف:

  1.   تشدید درد و پیشرفت آرتروز و پرولاپس مهره ها
  2.  آسیب رسیدن به اعصاب هنگام شکستگی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *