کمربند طبی فنردار

کمربند طبی فنردار

یکی از محصولات ارتوپدی، کمربند طبی فنردار با نوع های مختلف می باشد. امروز به بررسی یکی از اینها می پردازیم:

به طور کلی کلیه کمربند طبی فنردار برای دردکمر استفاده می شوند و تا به امروز بیشتر ما از این درد تجربه کرده ایم. ولی گاهی اوقات کمر درد عارضه ای اشت که گاهی مبهم ، خفیف و گاهی حاد و ناگهانی می باشد. که در این حالت استفاده از کمر بند با تجویز دکتر بسیار ضروری می باشد.

"<yoastmark

مشخصه کمربند طبی فنردار  

  1.  وجود چهار نوار قابل انعطاف در قسمت پشت است که ایستادن را ساده تر می کند.
  2. وجود نوار های پلاستیکی و توری به تهویه هوا کمک می کند.

کمربند طبی فنردار

کاربرد کمربند طبی فنردار

  • برای کسانی که نمی‌توانند تا زمان التیام کمردرد خود تمامی فعالیت‌های خود را متوقف کنند، بسیار موثر است.این ابزار ساده به شما این امکان را می‌دهد تا به کار خود ادامه دهید، خواه کار شما  ایستادن برای مدت طولانی، بلند کردن اشیای سنگین (البته باید بسیار با دقت عمل کنید) باشد یا رانندگی یا حتی نشستن پشت میز برای مدت ۸ ساعت در روز.
  • این کمربندها برای ثابت نگه داشتن ستون فقرات کمر و بهتر شدن درد هایی که به دلیل قرار گرفتن نادرست  ستون فقرات به وجود می آید، مناسب می باشد.
  • بلافاصله بعد از عمل جراحی می‌توان از آن برای کمک به  تثبیت ستون فقرات استفاده کرد.
  • کمربندهای طبی فنردار می‌توانند بعد از آسیب‌های خفیف کمر با محدودسازی حرکت ستون فقرات در ناحیه پایینی کمر، در همان مراحل اولیه، مفید واقع شوند.
  • در واقع محدود کردن حرکت پایین کمر اجازه می‌دهد برخی آسیب‌های کمر التیام یابند. برخی استفاده‌کنندگان از کمربندهای طبی فنردار بیان می‌کنند که این کمربندها  شکم‌شان را تثبیت و تقویت می‌کند ، طرز قرار گیرى بدن‌‌شان را بهبود می دهد و کمی از بار ناحیه پایینی کمرشان می‌کاهد.
  • همچنین می‌توانند در هنگام درد کمر، در زمان انتقال از حالتی به حالت دیگر (مثلاً از حالت نشسته به ایستاده) آن را راحت‌تر سازند.
  • اگر شغل شما جزء مشاغل سختی است که به  پایین کمرتان فشار وارد می‌کند ، هنگامی‌که بعد از  یک آسیب‌دیدگی کمر برای اولین بار به سرکار‌تان باز می‌گردید، این نوع کمربند‌ها می‌توانند با پیشگیری از کشیدگی بیش از حد در ناحیه ستون فقرات  به شما کمک می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *