کفی های طبی،کفی‌های سازگار کنندهReviewed by سلگی on Oct 2Rating:

کفی های طبی،کفی‌های سازگار کننده

کفی های طبی ، کفی‌های سازگار کننده ،بریس، آتل، اسپلیت، گیت پلیت و … از کفی‌ های سازگار کننده می باشند. این نوع از کفی‌ های کفش را هر کسی می‌تواند در کفش خود قرار دهد و حالت اختصاصی نخواهد داشت. از این کفی‌ ها بیشتر برای تسکین درد های خفیف کف پا یا اصلاح مشکلات ساختاری جزئی در پاها استفاده می‌ گردد.

بیرون‌ زدگی مفصل انگشت شست پا از مهم‌ ترین بیماری‌ های انگشتان پا می باشد که در اثر فشار بلند مدت نا متعارف به مفصل مثل پوشیدن کفش تنگ و نامناسب شکل می گیرد. هر چند پوشیدن کفش‌ های نوک باریک باعث می شود بیماری تشدید گردد ولی عامل اصلی زمینه ارثی که در خانواده وجود داشته است.

کفی های طبی،کفی‌های سازگار کننده
Compatible foam

 

کفی‌های ورزشی

کفی‌ های ورزشی برای استفاده مردان و زنان ورزشکار طراحی شده است. از این کفی‌ ها به طور اختصاصی در کفش‌ های ورزشی مخصوص گلف، اسکیت این لاین، دوچرخه‌سواری کوهستان، اسکی سرعت و فوتبال استفاده می‌ گردد. کفی‌ های طبی ورزشی تأثیر مثبتی بر وضعیت شکل گیری پاها، کاهش فشار های ناشی از فعالیت ورزشی، جذب شوک وارد شده بر پاها و توزیع متعادل وزن بدن بر روی کف پا دارند.

کفی‌های فوتبالی

در ورزش فوتبال خطر آسیب رسیدن به پاهای شما خیلی زیاد است. این آسیب‌ ها نه تنها به خاطر تکل‌ های خطایی که همبازی‌ های شما می‌زنند، بلکه می‌ تواند ناشی از ضربات و نیروهای شدیدی باشد که در حین هر مسابقه‌ ای که شما بازی می‌کنید، مستمر به پاهای شما وارد می‌ گردد. بازی کردن روی چمن موجب می گردد که از شدت این فشارها به علت مساعد بودن زمین، کمی کم گردد، اما حتی زمین چمن هم خطرات خود را به همراه دارد. به کاربردن از یک کفی فوتبالی به نگهداری بیشتر و سهولت پایداری پاهای شما کمک می‌ نماید و با خنثی کردن ضرباتی که در جریان مسابقه به پاهای شما ضربه وارد می کند، از پاها محافظت می نماید. انواع بسیار زیادی از کفی‌ های فوتبالی هستند که متخصص ارتوپدی می‌ تواند بهترین نوع آن را با توجه به وضعیت پاها برای شما تجویز کند.

کفی های طبی،کفی‌های سازگار کننده

آرامیس طب پیشرو در تهیه و تولید و ارائه محصولات و خدمات مرتبط با : کفش طبی ، دوخت کفش طبی ، فروش کفش طبی ، کفش طبی چرم ، کفی طبی ، ساخت کفی طبی ، فروش کفی طبی ، اسکن پا و انواع بریس در خدمت تمام مشتریان و مراجعه  کنندگان گرامی میباشد.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید با شماره های تماس موجود در بخش تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *