کفی عملکردی و مزایای کفی برای فوتبالیست هاReviewed by سلگی on Oct 25Rating:

کفی عملکردی و مزایای کفی برای فوتبالیست ها

کفی عملکردی و مزایای کفی برای فوتبالیست ها از دلایل مهم کاهش تعادل، افت احساس در کف پا بوده است که در بیماران مختلف به وضوح دیده شده است. بنابراین، از کفی های دارای سطوح بافت دار برای افزایش حس کف پا و بهبود تعادل استفاده می گردد. بیشتر تحقیقات گذشته، بر روی کف پا متمرکز بوده و این تأثیرات روی نواحی دیگر مورد دقت قرار نگرفته است. هدف از این مطالعه، مقایسه اثر سطوح بافت دار در قسمت های مختلف داخل کفش بر تعادل و حس عمقی مجموعه پا می باشد.

همانگونه که یادآور شدیم، کفی‌ های کفش طبی انواع گوناگونی دارند. کفی‌ های عملکردی جهت حمایت از پاهایی که وضعیت بیومکانیکی غیر طبیعی دارند، طراحی شده‌اند. این کفی‌ ها معمولاً از جنس پلاستیک‌های پلیمری تهیه می گردند و برای کاهش انحراف مچ پا به طرف خارج (پرونیشن) یا صافی کف پا مناسب می باشند.

کفی عملکردی و مزایای کفی برای فوتبالیست ها
Functional medical ophthalmology

کفی‌ های عملکردی همچنین به جذب شوک وارد بر پاها در زمان راه رفتن یا حرکت کردن کمک می‌کند. این کفی‌ ها برای اصلاح انواع مختلف ناهنجاری‌ های شکل پا موردد استفاده قرار می‌گیرند. بدین ترتیب قسمت عقب و وسط پا را محکم نگه می دارند. انواع خاصی از کفی‌ های کفش هم وجود دارد که هم خاصیت عملکردی و هم خاصیت سازگارکنندگی را دارند.

کفی فوتبالیست ها

فوتبالیست‌ ها هنگام تمرین و در هر مسابقه مدت زیادی می‌دوند و دچار آسیب‌ دیدگی‌ هایی می‌ گردند. در واقع در بین افرادی مثل دوندگان بیشتر می باشد. همچنین حرکت‌ های سریعی که برای گرفتن توپ انجام می‌دهند نیز گاهی صدمات جدی را به این افراد وارد می کند. آسیب‌ های ناشی از استفاده بیش از حد، مانند پیچ خوردن و رگ به رگ شدن مچ پا و کشیدگی تاندون آشیل در میان بازیکنان راگبی و فوتبال زیاد می باشد.

آرامیس طب پیشرو در تهیه و تولید و ارائه محصولات و خدمات مرتبط با : کفش طبی ، دوخت کفش طبی ، فروش کفش طبی ، کفش طبی چرم ، کفی طبی ، ساخت کفی طبی ، فروش کفی طبی ، اسکن پا و انواع بریس در خدمت تمام مشتریان و مراجعه  کنندگان گرامی میباشد.

جهت اخذ مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره های تماس موجود در بخش تماس سایت با ما در ارتباط باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *