کفی طبی سیلیکونیReviewed by سلگی on Jun 12Rating:

کفی طبی سیلیکونی

کفی طبی سیلیکونی به گونه ای طراحی شده که با توزیع یکنواخت وزن بدن در سطح کف پا و جلوگیری از اعمال فشار نقطه ای، با ایجاد بستری نرم در داخل کفش از بروز التهاب و زخم در پای افراد مبتلا به بیماری قند (دیابت) جلوگیری می نماید.همچنین از انتقال ضربه و شوک های ناشی از راه رفتن و فعالیت های ورزشی به زانو و ستون فقرات کمری جلوگیری می کند.

کفی طبی
کفی طبی

کفی طبی سیلیکونی ضدضربه مدل C330 :

نوع دیگری از کفی های طبی سیکیلونی مباشد که تشکیل شده از دو لایه سیلیکون با چگالی متفاوت است. لایه اول تشکیل شده از یک لایه سیلیکون بسیار نرم و لایه دوم با چگالی بالاتر و سخت تر نسبت به لایه اول می باشد.
همچنین مناطق ضدفشار و ضدسُر که در نقاط ابتدایی و انتهایی کفی تعبیه شده است، باعث میشود کفی در کفش ثابت مانده و باعث جابجایی های ممتد و متعدد در هنگام پیاده روی نشود.این مناطق درد ناشی از فشار بر روی پاشنه و پنجه را تسکین داده و فشار بسیار کمی بر کف پا وارد میشود.پیشنهاد می‌شود همیشه کفی طبی را یک سایز کوچکتر از سایز کفش خود تهیه نمائید تا بدون مشکل در داخل کفش جا بگیرد.

فی

کفی طبی

در چه موارد از کفی طبی سیلیکونی استفاده میشود :

در پاهای حساس – درد در ناحیه سینه پا – سر استخوان های کف پایی و قوس پا –  التهاب نیام کف پایی – پاشنه درد و کمردردهای عمومی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *