کفش و کفی و ارتوزهای پا

کفش طبی ساقدار

در درمان ، انحرافات راه رفتن مانند راه رفتن با پنجه رو به داخل، راه رفتن روی پنجه- اختلالات و بدشکلی های پا از جمله پای چنبری(Club Foot ) و دفورمیتی های انگشتان مانند هالوکس والگوس، چرخش و بی ثباتی های مچ (Hyperpronation ) - صافی کف پا(Flat Foot ) و درمان غیر مستقیم انحرافات مفاصل زانو Geno varum یا پای پرانتزی ، Bow leg یا Geno varum Back Knee یا عقب زدگی زانو یا Genorecurvatum کاربرد وسیع دارد و درطرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

کفش طبی جبران کوتاهی

جهت جبران اختلاف اندام تحتانی، قابل طراحی در داخل و زیر کفش(در رنگ ها و طرح های متنوع)

کفش پنجه برعکس

این کفش پا را در وضعیت ابداکشن ساپورت میکند و در درمان متا تارسوس ادداکتوس و پا چنبری(club foot) تجویز میشود.

کفش بی وزن کننده پنجه پا

در بیماران دیابتی که دارای زخمهای باز و وسیع در ناحیه پنجه هستند .بی وزن شدن در ناحیه دارای زخم سبب تسریع التیام و درمان بافت میگردد - متعاقب شکستگی استخوان های انگشت و سینه پا بمنظور عدم اعمال فشار به بافت آسیب دیده

کفش بی وزن کننده پاشنه پا

در بیمارن دیابتی که دارای زخمهای باز و وسیع در ناحیه پاشنه پا هستند - متعاقب شکستگی استخوان پاشنه که با برداشتن فشار از پاشنه باعث تسریع درمان و جوش خوردگی می شود.

کفش عمیق

دارای عمق زیاد بمنظور ایجاد بستر مناسب برای بیمارن دیابتی که پای بزرگ و پر حجمی دارند تا از فشار به اندام و ایجاد زخم جلوگیری نماید و نیز بیمارانی که به علت دفورمیتی انگشتان مانند انگشت چکشی و بونیون نمیتوانند از کفش های معمولی استفاده کنند.

کفی طبی فومی و پلی اورتان

در درمان و اصلاح اختلالاتی نظیر صافی کف پا، گودی بیش از حد کف پا، درد های کف پا مثل متاتارسالژیا و درد های پاشنه تجویز می شود این کفی در انواع سخت(Rigid) ، نیمه سخت(Semirigid ) و نرم(Soft ) موجود است.

کفی کامپیوتری با اسکن تراش با CNC

جهت درمان ناهنجاریهای پا و زانو، پای دیابتی با زخم و اسکار قابل طراحی با متریال مختلف با دانسیته متفاوت سخت(Rigid) ، نیمه سخت(Semirigid ) و نرم(Soft ) موجود است.

UCBL

در چرخش های شدید مچ، التهاب تاندون تیبیال خلفی، پارگی تاندون ها و بیماری های پیشرونده مفصلی حداکثر ساپورت را ایجاد میکند.

صندل طبی

جهت اختلالات کف پا شامل خار پاشنه،صافی پا، دفورمیتی انگشتان و بونیون و جلوگیری از آرتروز و انحرافات زانو در رنگ ها وطرح هی مختلف موجود است.

پد متاتارسال کشباف

 متعاقب كاهش قوس عرضي پا - قابل استفاده در منزل و داخل كفش و صندل بدون کاهش فضای داخلی آن

بانداژ هالوکس ولگوس

جهت درمان و جلوگیری از پیشرفت انحراف سشت پا به داخل

جوراب واریس

فشار ملايمي بر سيستم وريدي وارد آورده و خون را به طرف وريدهاي عمقي و قلب هدايت میکند. درانواع زیر زانو، میانه ران و کشاله ران و جوراب شلواری با فشار های مختلف موجود است.